Filtry, výfukové systémy, katalyzátory, svody.
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 15 pro 2008, 22:55
no rozhodně bude lehčí tlumič než to co tady řešíte tlumením asfaltovými pásy

a odkdy se vejfuk ladí podle zvuku?
že by se nějakej úpravce rozhodl... "Pepo, ten vejfuk moc řve..hoď tam ještě nějakej tlumič, nebo to vytlum tim dynamatem co nám zbyl z té včerejší audioinstalace"

Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
fokr_jr
- donate

- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fokr_jr » 16 pro 2008, 12:21
Speedy píše: a odkdy se vejfuk ladí podle zvuku?
že by se nějakej úpravce rozhodl... "Pepo, ten vejfuk moc řve..hoď tam ještě nějakej tlumič, nebo to vytlum tim dynamatem co nám zbyl z té včerejší audioinstalace"

a ne snad
joke...
moje vyfuky jsou delane na performance a vzdy maj k tomu i luxusni zvuk, takze ja jsem s praci pana Pajkrta spokojen...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
-
alt
- Lehce pokročilý

- Příspěvky: 18
- Registrován: 22 kvě 2008, 18:19
Příspěvek
od alt » 16 pro 2008, 14:18
No já taky řešim komplet výfuk od divize Renault sport konkrétně typ grN. Takže o nějakym Pepovi nemůže být řeč .)
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 16 pro 2008, 18:45
To co jsem napsal bylo samozrejme myslene s nadsazkou...ale jelikoz takove auto neni pravdepodobne pro denni jezdeni, tak bych si na to mozna radeji zvykl. Pravdou je ze par izolacnich platu asi neublizi....
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
alt
- Lehce pokročilý

- Příspěvky: 18
- Registrován: 22 kvě 2008, 18:19
Příspěvek
od alt » 16 pro 2008, 20:20
jasan v poho .)
No právě že na každodenní ježdění bude

Ale asi to dopadne tak,že kufr se vytlumí dynamatem nějaký lepší třídy kvůli váze.. Až do dám dokupy hodim sem fotky
-
olda77
- Pokročilý

- Příspěvky: 140
- Registrován: 10 srp 2008, 09:38
Příspěvek
od olda77 » 17 pro 2008, 10:33
alt píše:jasan v poho .)
No právě že na každodenní ježdění bude

Ale asi to dopadne tak,že kufr se vytlumí dynamatem nějaký lepší třídy kvůli váze.. Až do dám dokupy hodim sem fotky
super jsem na to zvedav

-
YaraV
- Pokročilý

- Příspěvky: 118
- Registrován: 22 kvě 2008, 20:43
Příspěvek
od YaraV » 19 pro 2008, 11:07
Dynamat je k vytlumení možná ideální ale jeho váha už ideální určitě nebude!!!Pro představu je to vlastně ipa co se dává na střechy jen z jedné strany je jakoby potažena lepidlem na nalepení...to si radši do kufru nahaž pár dek ktery můžeš kdykoli vytáhnout

-
marianbmw
- Začátečník

- Příspěvky: 1
- Registrován: 04 črc 2012, 21:15
Příspěvek
od marianbmw » 04 črc 2012, 22:07
Dobry den.
Mel bych taky otazku,mam seriovy vyfuk a koncovy tlumic sportovni,se zvukovou kulisou
auta jsem spokojen,ale problem bych videl v otackach mezi 1800-2000-rezonuje do kabiny.
svody+kat+stredovy tlumic mam seriovy a zadni dil jsem nahradil nerezovym,mohl bych
tem rezonancim zabranit pokud bych ho omotal paskou na svody?nebo pridal jeste dva
silentbloky at zabranim rezonancim v kabine?Zadni cast mam uchycenou a niceho se nedotyka.
Mate nejake navrhy?