Stránka 1 z 2

Srovnání - OZ, Evocorse, Braid, Tenzo-R...

Napsal: 04 čer 2008, 12:02
od Speedy
Jaké máte zkušenosti se zavodnimi koly od Firem OZ, EVO Corse, Braid a případně dalších výrobců?

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 04 čer 2008, 17:38
od viashino
To je vcelku jednoduche... nebudu psat vlastni zkusenosti, ale zkusenosti zavodniku, se kterymi sem mluvil (Zednik, Pokladnik, Tomaštík atd.)...

Braid - tezke, praskaji
EVO Corse - lehke, dobre... velke rozmery se pri hrubem zachazeni krivi
Speedline - hodne moc se krivi
OZ - drahe, jinak nevim - moc lidi uz je nepouziva (temer nikdo)...

Jinak jednoznacne bych doporucil EVO Corse... a to nejom ze je prodavame, ale protoze jsou to jedny z nejlepsich kol na trhu... coz dokazuje i to ze to u nas pouziva kde kdo (Staif, Tomastik, Zednik, KIT Racing...) a ve svete taky (napr. Latvala - nez zacal jezdit v tovarnim teamu).

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 08 čer 2008, 04:14
od pitrman
dal jsem na moje auto OZ canyon a maximalni spokojenost. Spicka ve sve tride. Ne nadarmo tuto znacku preferuji ve F1.

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 08 čer 2008, 15:14
od BoboCali
Mám zkušenost s OZ které byly obuty na Jaguaru XK 8R v rozměru 20" .Auto bohužel letělo přes střechu a pár kotrmelců,a jediné co přežilo byz poškození byly právě OZeta.Nyní slouží dál na Nissanu 350Z. Asi něco vydrží ;)

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 27 čer 2008, 09:16
od Bishop
Přesně ! Půjčil jsem kamarádovi kdysi závodničku. Já blázen :x no dopadlo to čtyřnásobnou kolostřešní kombinací zakončenou saltem přes čumák a střechu zpátky na kola. Měl jsem obuté 17" OZ superlegery a taky přežily. Jsem na to čuměl jako blázen, přitom třeba praskly přední kotouče !!!

Nerad bych těď šířil fámy, ale kdysi mě říkal kamarád co je jezdil váhu Evo coursů a překvapilo mě jak jsou těžký. OZ superlegery nebo nyní ultralegery mají pouze 4.99 kg v 15" při 7" šířky.

Jinak kdo hledá opravdu lehké a tvrdé elektrony napište mi ( bisond@seznam.cz ). Nechal jsem si poslat z Japonska kola 15" opět v 7" při váze pouze 4.1 kg !!! Chci si objednat dalši a urcitě bych byl rád pokud se někdo připojí s objednávkou. Oba ušetříme na poštovném.

...prosím můžete někdo zveřejnit váhovou tabulku evo course...díky

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 27 čer 2008, 10:31
od viashino
No jestli to nebylo tim ze 15" Evo corse jsou sotolinove kola, tudiz maji silne paprsky a vazi vic...

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 15 črc 2008, 09:50
od Bishop
viashino píše:No jestli to nebylo tim ze 15" Evo corse jsou sotolinove kola, tudiz maji silne paprsky a vazi vic...
Určitě nechci nějak jít s názorem proti Vám, ale váha 15" kola při šířce 6" startuje na 7.9 kg a to je podle mě strašlivé, i když jak píšete - Vhodná pro šotolinu i asfaltové použití…

Pak je asi na zvážení jestli se u nás jezdí na šotolině ala Turecko či Řecko a natolik pevná kola jsou potřeba.


A co kola TOORA COMPETIZIONE? Má s nima někdo zkušenosti? Jejich váhu nikdo neuvádí.

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 15 črc 2008, 12:17
od viashino
Bishop píše:
viashino píše:No jestli to nebylo tim ze 15" Evo corse jsou sotolinove kola, tudiz maji silne paprsky a vazi vic...
Určitě nechci nějak jít s názorem proti Vám, ale váha 15" kola při šířce 6" startuje na 7.9 kg a to je podle mě strašlivé, i když jak píšete - Vhodná pro šotolinu i asfaltové použití…

Pak je asi na zvážení jestli se u nás jezdí na šotolině ala Turecko či Řecko a natolik pevná kola jsou potřeba.


A co kola TOORA COMPETIZIONE? Má s nima někdo zkušenosti? Jejich váhu nikdo neuvádí.
No, tvou odpoved sem nejak nepochopil... U nas se opravdu sotolina ala Turecko ci Recko nejezdi... Pokud se nepletu, tak u nas se zadna sotolina nejezdi (az na nektere useky rychlostnich zkousek, kde opravdu sotolinova kola nejsou potreba), ale EVO Corse taky nejsou vyrabena v CR a pro ceske podminky... Pokud sis nevsiml, tak je to italska znacka a tyto kola se pouzivaji predevsim ve svete... Asi by nektere z vas potom napadla otazka, proc je teda prodavame v CR, kdyz se u nas nepouzivaji... Nicmene opak je pravdou - ceske teamy jako napr. KIT Racing, JM Engineering, atd. jezdi po svetovych soutezich, takze kola, jake jsou EVO Corse 15" potrebuji.

Takze znovu a jasne: 15" EVO Corse jsou sotolinové kola, která musi byt pevna (za cenu vahy). Takze je naprosta kravina srovnavat vahu 15" asfaltovych kol s evo corse na sotolinu.

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid,...

Napsal: 22 črc 2008, 19:54
od Atex
mozna trochu odbocim od tematu, ale dlouhou dobu jsem rozmyslel mezi kolama Braid a Tenzo-R, vite o tom nekdo neco?

Re: Srovnání - OZ, Evocorse, Braid, Tenzo-R...

Napsal: 31 črc 2008, 21:08
od Proracing
Ahoj tady přidám další info k lehkým diskům. Jedná se o tabulku hmotností velmi lehkých a tvrdých kovaných závodních disků od RAYS ENGINEERING z japonska a to sice VOLK RACING WHEELS typ CE28N. http://www.proracing.cz/proracing/3/7

samotné disky pak naleznete zde http://www.proracing.cz/proracing/eshop/3/24

Jinak k těm diskům TENZO a BRAID já osobně bych volil "Buddy CLub P1 Racing SF" - jsou také velmi lehké a tvrdé a jsou to přímo závodní disky opět z japonska a cenově přijatelné: 18" disk váží 8kg a stojí 7.239Kč vč DPH.