co jsem slišel tak držej dobře, akorát že oproti slickům mají měký bočnice, prostě normální pneu s závodní směsí ale asi to bude ten nejlepší kompromiscube píše:Sem přemyšlel že budu na vrchy používat Toyo R888, bez nahřívání. Jenže když to klouže víc než obyč. pneu tak nevím, nevím .
Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 říj 2008, 11:23
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
kdyz me lakaj hlavne ty tvrdy bocnice, pac na svym sluzebnim safranu je mam asi do pulky sjety (ty bocnice) hlavne z kruhaku a danicnich najezdu a sjezdu... je teda fakt ze to jsou 195/65/15 ale i tak se bojim abych stejnym zpusobem nesjizdel na biturbu 17"..olda77 píše:tohle je uplne zbytečné !na normalni jizdu staci prece dobre pneu.muj nazor je ze tu resite kravinu.
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra
biturbo.safrane.org
biturbo.safrane.org
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
2 Cube : jeste hledas nejake gumy na vrchy s E ? Nebo uz si neco nasel ? Chci obcas jezdit Pateru takze resim to same - ptal sem se Martyho ktery s pneu dela a jezdil celou minulou sezonu a rikal ze bez kompromisu nejlepsi pneu s E na vrchy je Silverstone FTZ type RR nejmekci smes T1 - ze pry se do ni OPRAVDU vyplati investovat. (takze to co rikal Viashino) . Ze pry jezdil i Kumho a ze se to neda srovnat - ze daleko vic plavou.Toyo ma pry dobry bocnice ale moc tvrdou smes takze na vrchy nepouzitelna a markgum je pry total sracka o ktere by ani nepremyslel.Takze pokud pry nemam na Silverstone tak vzit Kumho v nejmekci smesi co se nabizi s E. Takze asi tak. Problem je v tom ze Silverstone FTZ RR - R13 stoji 4k jedna guma . Coz je pro moje obcasne svezeni na okruhu a amatersky vrch proste moc.Proste si ted nemuzu dovolit pred sezonou dat 16 tisic jenom za pneu.Kumho by vyslo cca na 12 tisic... No uvidime - stejne skoncim u Markgum
SS GTI
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Na markgum sem taky neslysel nic dobreho, ale vse je to o kompromisech, neni na drahe pneu,tak se koupej levne. Jezdis prece pro zabavu, ne na setiny nebo vteriny, nebo se pletu?
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Budete se divit ale jeste nikdy sem s "dospelym" autem nejel KATANU.Prakticky sem se svezl jedine na normal silnicich v klidecku v pohode.Nikdy sem nejel zadny amatersky zavod - dokonce sem se nikdy nebyl ani svezt treba v Moste nebo v Brne (jj je to divny - ale auto mam teprve cca rok a proste sem se k tomu nedostal).Takze zkusenosti prakticky nulove.Uz jen kvuli tomuhle budu jezdit samozrejme pro ZABAVU protoze na nic jineho mit ani nebudu.Spravne si napsal "vse je to o kompromisech, neni na drahe pneu,tak se koupej levne... " JJ pravda - ale ja nechci kvalitni gumu kvuli setinkam ale kvuli BEZPECNOSTI - a tam se mi moc kompromis delat nechce :\ . Uz tak je to o hubu jezdit jakoukoliv soutez bez ramu . Jelikoz nemam na zavodniho speciala kteryho bych vytahl pouze v pripade zavodu,hodil ho na vlek a tahl ho dalsim autem,tak holt jedina moznost je obcas "zazavodit" v aute ve kterem jezdim i v normalnim provozu.A bohuzel kvuli zakonum a policii musim jezdit bez ramu . Takze ANO - budu nejspis muset udelat kompromis - ale v pripade pneu se mi moc delat nechce
SS GTI
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
No tak sem byl ted ve sprse kde sem o tom trosku premyslel a mas vlastne Speedy pravdu. Dokud mi o nic nejde tak muzu koupit klidne i ty markgumy. Holt budu muset jet tak abych se do zadne krizovky nedostal.Na sbirani zkusenosti to bude stacit ... a po 1-2 sezonach az bude vic zkusenosti a uvidim ze s lepsima gumama by se dalo i konkurovat tak se holt dokoupi .) A jeste usetrim
SS GTI
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
no na druhou stranu určitě ty Markum gumy budou držet líp než normální pneu, nebo?
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
K tomu sem chtel dojit..i ten nejhorsi slick bude lepsi nez nejlepsi pneu, na tyhle ucely..horsi je pak 90% casu kterej na silnici travis...takze zase nejakej kompromis aby to bylo dobry treba jakztakz i v provozu, ja od toho nakonec upustil, a z tohohle hlediska je nejlepsi poridit klidne ty markgumy ale na jine alu
ps: jsem na tom stejne jako ty, taky sem se v Sku nesvezl jeste nikde, taky ji mam rok.
ps: jsem na tom stejne jako ty, taky sem se v Sku nesvezl jeste nikde, taky ji mam rok.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
jenze ty markgumy nejsou slicky.je to jen smes avon ta je dobra,ale lepena na obyc pneu.jasne ze bude lepsi jak seriova pneu-ta smes.jen v zatackach se nebude chovat jak slick.
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
tak si porid dve sady pneu... jedny na civil a druhy na to, co chces jet na cas... precejenom i ty nyjblbejsi markgumy by mi prislo lito jezdit kazdej den do prace... a kdyz rikas ze nemuzes mit urpavy na aute kuli pravidlum a pac to bude castecne i civil, tak bych vzdy pred zavodem auto minimalne upravil oproti uplne serii, rekneme naka hodinka prace kdy by se prezulo, vyhodily sedacky, ja nevim co vse ti pravidla dovoluji... a urcite bych pred markgumem preferoval Avony... mam reference od jezdcu je jezdili a obecne bych markgum nedoporucil... cena je sice nizsi, ale kvalita stejnetak...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues