naftaaaa

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

naftaaaa

Příspěvek od fokr_jr » 04 pro 2010, 13:07

Zrovna pročítam diskuzi u tý naftový A3ky a tak me zas napadaj bejkarny...

lezi mi doma Suzuki WagonR 1,3 DDiS (JTD od Fiatu, davaly to i do Oplu myslim...) malinko zborenej, motor je pouzitelnej...

jde mi o to, ze odladenej benzinovej Suzuki GTi motor ma nakejch 150Nm a max realne pouzitelnejch tak 150-160k...

tohle ma v zakladu 180Nm a nakejch 75k a jelikoz je to turbo nafta, je to ladeni uplne o necem jinym...

prvni otazka je estli nema nekdo s timhle motorem zkusenosti, jako kolik vydrzi v zatezi a jak moc se u nej nech azvednout vykon bez zasahu do vnitrku?

dalsi vec bude CPU - je vubec realny nechat na tenhle motor odladit nejakou CPU?

mechanicky veci jako jiny turbo, cooler a dalsi veci nejsou problem zejo, tam si muzu piskat...

proste bych z toho rad dostal tak 120-130k (pokud je to realny) a pouzil to do noveho projektu...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Tiger.s
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 577
Registrován: 18 čer 2008, 18:58
Kontaktovat uživatele:

Re: naftaaaa

Příspěvek od Tiger.s » 04 pro 2010, 20:27

JTD se v životěě do Oplu nedávalo .

Jde o to jestli je tak odolnej jako koncernový tdi .Na deiselforu by ti někdo mohl poradit .

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: naftaaaa

Příspěvek od fokr_jr » 05 pro 2010, 14:21

Agila, Astra, Combo, Meriva, Corsa C, Tigra... rikaj tomu CDTI Ecotec. vychazim jak z vlastni zkusenisti, tak z informaci ktery jsou k dispozici na netu...

1248ccm , 50-55kw podle konkretniho modelu

tenhle motor mam na mysli
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Tiger.s
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 577
Registrován: 18 čer 2008, 18:58
Kontaktovat uživatele:

Re: naftaaaa

Příspěvek od Tiger.s » 05 pro 2010, 15:39

Já myslel že cdti jsou Opel motory :mysleni:
Zkoušel si to deisel forum?

Prospeedy
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 16
Registrován: 30 lis 2010, 23:25

Re: naftaaaa

Příspěvek od Prospeedy » 05 pro 2010, 21:30

S tímhle ti určitě poraděj na dieselpower nebo chipforum.. něco tam o italech napsaný je, stačí to jen prolistovat a v nejhorším dát dotaz, určitě ti někdo poradí. Já bych ti poradil, ale bohužel jsem zaměřenej jen na vw group :oops:

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: naftaaaa

Příspěvek od fokr_jr » 05 pro 2010, 23:31

asi nemyslis diesel forum, ale dieselpower forum... jj, koukal sem tam zbezne, ale nechci se tam ptat ne neco, co se tam uz resilo, tak to musim poradne porcict, asi zitra behem skoly a pak se tam asi regnu a uvidime kdo se chytne... resi tam JTDcka, ale vsechno vetsi obemy... uvidim co mi tam povi...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: naftaaaa

Příspěvek od Patejl » 06 pro 2010, 13:37

Ty ses vole dobrodruh :) Na co se s tim jebat ? Jestli to chces jako daily tak proc zvedat vykon\spotrebu ? A jestli na blbnuti - stoji za to motor kde vyuzijes treba 1500 otacek ? Zlaty G13B ;) Nicmene pokud to chces jen jako fun proste se v tom vrtat,zjistovat novy veci a nejde ani tak o vysledek jako tu cestu k nemu tak sem rozhodne pro ;)
SS GTI

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: naftaaaa

Příspěvek od fokr_jr » 06 pro 2010, 17:34

tak za prve se podivam na novou technologii motoru a naucim se novy veci, jak rikas, a za dalsi kdyz se mi podari z toho vyhnat nejaky pekny stadecko psu, tak bych ho mozna nekde pouzil, treba volnej pohar neresi prepocty pro naftu a slucuje je s benzinama, takze bych jel porad ve svoji skupine do 1400 ccm...

jde mi ale hlavne o kroutak, u 4 koly mi tragicky chybi a porad mi vrta broucek v hlave...

Karlos dal 40tis za pisty a spojku, 25tis za turbo kit a porad, po 2 letech, to nema odladeny na nejakej spolehlivej vykon...

na daily mam HDI a TDDi, v tom se nevrtam, ono to nezere a nejede :lol aspon nesbiram body :kladivo
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět