1,8 turbo
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 srp 2008, 18:27
1,8 turbo
co stím aby to mělo tak 200 koní ale nechipovat?? co dát větší vztřiky????? pomužu tomu nějak????
výfuk už mám i sání předělané
výfuk už mám i sání předělané
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8 turbo
Pokud nechceš "pichovat" tak ti poradím takto.....Nové..Turbo,svody,vstřiky,pumpa,benz. reg ,maf, atd
))) + nové mapy v ecu!
U tebe nejjednodušší bude udělat repas turba,lehce zvednout tlak a zároven upravit ecu na míru...Zkus mr.Cimbu , Sportmotor atd....Upravě elektroniky se nevyhneš tak jako tak

U tebe nejjednodušší bude udělat repas turba,lehce zvednout tlak a zároven upravit ecu na míru...Zkus mr.Cimbu , Sportmotor atd....Upravě elektroniky se nevyhneš tak jako tak

viva´la QUATTRO
Re: 1,8 turbo
Přesně tak ciky má pravdu když neupravíš ecu tak budeš mít chudou směs ..I když do určitý míry ecu zvýšit množství dokáže
Re: 1,8 turbo
Ja sem koupil audi s motorem 1.8 Turbo a už to bylo nachipovane na 195 koni.Přimo od vyrobce.Je to dovoz takže v německu měli asi jine přiležitosti a možnosti.Ale jinak bych pokračoval tak jak řikaji kolegove předemnou a takovym směrem i taky pudu.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 110
- Registrován: 12 čer 2009, 17:28
- Bydliště: Jihlava, Brno
Re: 1,8 turbo
nevím, jestli by nebylo lehčí koupit seriový motor 1.8T z cupry R nebo audi S3 ... oba mají přes 200 koní...
Re: 1,8 turbo
a co myslis ze maj na tom motoru vsechno jiny?Crazy_person píše:nevím, jestli by nebylo lehčí koupit seriový motor 1.8T z cupry R nebo audi S3 ... oba mají přes 200 koní...
ja ti muzu rict ze se to rozhodne nevyplati..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 110
- Registrován: 12 čer 2009, 17:28
- Bydliště: Jihlava, Brno
Re: 1,8 turbo
tak nejsem v motorech tak moc znalej jako ty, ale myslím si, že pokud vyměníš turbo, vstřiky atd, tak musíš překopat víceméně komplet vše a to levná záležitost rozhodně nebude...tsin píše:a co myslis ze maj na tom motoru vsechno jiny?Crazy_person píše:nevím, jestli by nebylo lehčí koupit seriový motor 1.8T z cupry R nebo audi S3 ... oba mají přes 200 koní...
ja ti muzu rict ze se to rozhodne nevyplati..

Re: 1,8 turbo
jde o to ze tam nejsou jiny vnitrnosti, a s kdyz si ty veci koupi samostatne (s3 nema zas o tolik vetsi turbo.. rozhodne to nejsou rozdili jako u drivejsich s2,rs4 atd. tkz by si mohl koupit i vetsi, vstriky, pigginu) a s vykonem muze jit jeste dal nez kdyz da balik za motor z s3 (jetej), pripocitej si cenu vymeny (predpokladam ze by si ho nemenil sam), novy rozvody a tyhle kraviny... no a je na cenne o dost prevysujici naklady na fungl novy turbo, vstriky a pigginu
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 110
- Registrován: 12 čer 2009, 17:28
- Bydliště: Jihlava, Brno
Re: 1,8 turbo
tsin píše:jde o to ze tam nejsou jiny vnitrnosti, a s kdyz si ty veci koupi samostatne (s3 nema zas o tolik vetsi turbo.. rozhodne to nejsou rozdili jako u drivejsich s2,rs4 atd. tkz by si mohl koupit i vetsi, vstriky, pigginu) a s vykonem muze jit jeste dal nez kdyz da balik za motor z s3 (jetej), pripocitej si cenu vymeny (predpokladam ze by si ho nemenil sam), novy rozvody a tyhle kraviny... no a je na cenne o dost prevysujici naklady na fungl novy turbo, vstriky a pigginu
a kolik tak +/- může vyjít motor? Zajímá mě to jen ze zvědavosti, páč jedenomu, co má na AK taky S3 se ted rozsypal...
Re: 1,8 turbo
Mám tenhle motor ve svém autě na závody. Budu taky dělat přestavbu na velké turbo. Motor z S3 je uplně k ničemu a to proto,že ten motor sice má kovaný spodek což je super na upravy,ale má tak složitou a komplikovanou elektroniu,že je daleko lepší upravit klasický 1.8T např AGU a pod. Já budu dávat na AGU turbo K04 z S3 vstřiky 440ccm a výkon je s touhle kombinaci cca 255koní a do 400NM. Pokud chcete někdo výkon okolo 280 a více tak si pořidte motor z S3 s kovaným spodkem což přeji příjemnou zábavu při instalaci a nebo koupit kovaný spodek to svého motoru což je zase balík. A navíc klasika 1.8T vydrží i 280 koní. A anvíc co je lepší? Postavit kovaný motor za cca 60 000 nebo měnit motory co sezonu,které stoji cca 10 000 kus
Ze seriového +.8T ++ékw jde pomocí dobré mapy udělat 195 koní a krouták do 300NM,ale to malé turbo už jede na max takže pokud se tomu dává soda tak to pujde do kytek. Ale zase pokud to budeš šetřit tak se dá s tím solidně pojezdit jinak přestavba na K04 si připrav 50 000 plus práce člověka co to bude dělat.

Ze seriového +.8T ++ékw jde pomocí dobré mapy udělat 195 koní a krouták do 300NM,ale to malé turbo už jede na max takže pokud se tomu dává soda tak to pujde do kytek. Ale zase pokud to budeš šetřit tak se dá s tím solidně pojezdit jinak přestavba na K04 si připrav 50 000 plus práce člověka co to bude dělat.