Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 06 led 2010, 15:01
Zajímalo by mě, zda by šlo dát turbo na tyhle karburátory...weber,solex a dellorto.
Popřípadě jakej by,byl nejlepší karbec na favorita,do kterého by se dávalo turbo?
Slyšel jsem o karbecu z renaulta 5,ale ten je obtížné sehnat a nepasuje...
---Škoda Favorit---
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 06 led 2010, 15:59
de to, v onstatnich se nevyznam, ale vetsinou vidis vsude webry, takto bude asi i nej. volba:)
VéTéeS Powa
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 06 led 2010, 16:30
Ok,mel jsem strach ze ten karbec takovej tlak nevidrzi,je to delane na atmosfery..ale kdyz to de tak to je super

---Škoda Favorit---
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 06 led 2010, 16:56
tak videl jsem mozne kombinace. i turbo mezi halvou a karburatotama:)

VéTéeS Powa
-
Abarthplasty
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 20
- Registrován: 03 led 2010, 11:01
- Bydliště: Hradec Králové
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Abarthplasty » 06 led 2010, 17:16
Ahoj,
ja myslel ze to nejde...jedno mi to nekdo vysvetloval ze na to musi byt spesl karbec ze to jinak s klasickym nema smysl. Na fiatu 600 jeden kluk daval turbo ale kuli tomu daval jednobod.
CIT.
Ta varianta turba za karbecem je zajimava ale ....
Klasický karburátor je konstruovaný na základě podtlaku v sání a pokud ten podtlak zrušíš přetlakem, tak nefunguje skoro vůbec, některá auta to měla tak, že turbo sálo z karburátoru a tuto stlačenou směs fouklo do motoru, na vlastní oči jsem to viděl u R5 Alpine 1,6 turbo, prvně jsem to viděl a byl docela u vytržení.........karburátor na držáku na čele motoru, hadice z něj do turba a z turba hliníkovou trubkou šikmo přes motor na druhou stranu do sání, taky mám někde fotku.........tenkrát na takové autíčko úctyhodných 155koníků
Kazdopadne zajimava myslenka a budu se tesit ze to tady nekdo technicky rozresi a ze si ten komentar prectu
Naposledy upravil(a)
Abarthplasty dne 06 led 2010, 17:35, celkem upraveno 1 x.
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 06 led 2010, 17:23
dal jsem ze srandy do google weber turbo a cosi to naslo

VéTéeS Powa
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 06 led 2010, 17:50
Nádhera,jsem šťasten že to jde...Bohužel jestli to dělat budu, tak nejdříve za 5 let,jsem ještě prcek...
ale určitě vás budu informovat...

---Škoda Favorit---
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 06 led 2010, 18:17
nemas lepsi tam napcat motor z rs ochcavky. urcite ti to usetri dost casu a penez
idkyz taky sem mivaval obrovske plany s autem, sny a nakonec jsem rad, ze mam na udrzbu a nejaky ten zavod

VéTéeS Powa
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 06 led 2010, 18:26
Hasis píše:nemas lepsi tam napcat motor z rs ochcavky. urcite ti to usetri dost casu a penez
idkyz taky sem mivaval obrovske plany s autem, sny a nakonec jsem rad, ze mam na udrzbu a nejaky ten zavod

Jo o tom jsem premyslel o octavii 4x4 1.8T ale na zacatek chci neco jednodusiho a pekneho...jeste je dost casu..pak uvidim na co padne posledni rozhodnuti..zatim na 90% fatan,5%RS a 5% uno turbo...
---Škoda Favorit---
-
Abarthplasty
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 20
- Registrován: 03 led 2010, 11:01
- Bydliště: Hradec Králové
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Abarthplasty » 06 led 2010, 20:27
Z vlastni zkusenosti....chran Te Panbuh vymejslet naky novoty....ten projekt nikdy nedodelas a jeste ani vynancne neutahnes.... ono to neni jen voturbit motor, ale mit vsechno tak aby to ty tlaky udrzelo, pak i vetsi naroky na chlazeni...proste jedno s druhym. Takze nejlip brat uz veci co jsou v serii udelany.... presne tak turbo motor z oktavy...tusim ze 20v....usetris cas, penize a zklamani.
Jo a za 5 let bude svet zas nekde jinde a mozna budem zavodit s autama s elektromotorem, ono to sice nevoni tak krasne ale mit max kroutak i vykon hned od spodu, dostat obrovskej kopanec pri akcelaraci...to nikdy s zadnym spalovakem nedocilis.
..... Jo a ty dementi zeleny nas asi k tomu donutej ekologickyma danema pocitam, buzeranti.