každej má sny, ale málokdy se to splní... Jako 15 letej jsem chtěl favo v pick upu. Bílý, ala okruhovej freestyle, ale bez nástavby. Prostě valník. Taky se to postupem let vyvíjelo, klasika zástavba 1,8t, ostrá 1500 ala okruhový auta. 4 roky mi to drželo v hlavě. Velký plány, v peněžence prázdno. Pak se naši rozvedli, já místo pickupa koupil favorita aby se tím dalo jezdit na chalupu. Tam jsem pochopil že jedna věc je auto koupit, druhá živit a třetí je cpát peníze do jeho zlepšování. A taky časem člověk zjistí že proč to vlastně všechno. Do fáva jsem zalítnul za cca 100t v horizontu asi tří let. (už pár let zpět, tehdy nebyly fáčka za děkuju a všechno něco stálo). Pak chce jít člověk dál. Favo jsem prodal asi za 30t a koupil si sierru. Bylo to pohodlnější, rychlejší, brzdilo to nesrovnatelně, hrabalo to správnou nápravou a žralo polovinu a celkově to bylo na galaxie jinde Fáčku, byť upravenýmu. Tím nechci Fávo urážet, mám to auto rád a vždycky jsem jak utrženej z řetězu když dostanu Fa do ruky třeba na sněhu. Primitivní, hodný auto.
Dneska mám pro radost Alfu, každá kravina na to stojí několikanásobně víc než na fávo, ale abych udělal fáčko aby jí bylo schopno konkurovat v jízdních vlastnostech a výkonech... Děkuju, tak bohatej nejsem.
Nechci tě odrazovat, jdi si za tím, ale podle mě taky zkončíš uplně jinde. Postavit ostrý Fávo je fakt nesmírná darda, uplně nesouvisející s tím, kolik stojí obyč auto. Pokud si za tím chceš jít, tak si zatím sháněj díly okolo. Doporučuju díly tak nějak universální... Sedačky, pásy, volant, třeba Tilton.... Uvidíš že to stejně nakonec dáš do jinýho auta
