Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 07 led 2010, 16:08
Borbet píše:Je třeba synchron test. Hele synku na nějaký turbo zfetovaný se vyser jo a nevymejšlej píčoviny škodováckej motor na turbu nevydrží ani 500 km
Mrkni na motortech.sk tam predelali feldu 1.3 na turbo...(stejnej motor jak favorit)
jezdila 6 let ok...nic zvlastniho tam nebylo..motor seriovej...
pak tam maj jeste jednu 1.6 a ta uz jede slusne
!!!!6 LET!!!!
---Škoda Favorit---
-
Borbet
- Pokročilý

- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Borbet » 07 led 2010, 19:25
k čemu to auto chveš, nebo co s ním budeš jezdit?
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 07 led 2010, 19:38
Normalka na klasicke jezdeni...nekdy si zajet vrchy,ale na to bych chtel mit jine,abych si fatouse neznicil

---Škoda Favorit---
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 07 led 2010, 19:41
Tady prikladam odkaz na motor 1.3 s turbinou
http://motortech.sk/motortech.htm sjedte dolejs a tam to bude..."demontaz turbokitu"
Naposledy upravil(a)
czechino dne 07 led 2010, 19:50, celkem upraveno 4 x.
---Škoda Favorit---
-
Borbet
- Pokročilý

- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Borbet » 07 led 2010, 19:42
hmm tak uřízni pružiny, přetryskuj karbez dej tam vačku a setrvák a máš bláznivý auto
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 07 led 2010, 19:51
Borbet píše:hmm tak uřízni pružiny, přetryskuj karbez dej tam vačku a setrvák a máš bláznivý auto
a to mi da 130Kw?,kdyby to slo tak tam to turbo davat nebudu,ale ja chci ten vykon

---Škoda Favorit---
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 07 led 2010, 20:03
hm chces ten vykon a taky asi chces, aby te za tyden seskrabavali z nejakeho stromu co

.... a odstran si to video v podpisu...dej si tam kdyz tak odkaz.....to je hruza, jak je kazd tvuj prispevek vysoky
VéTéeS Powa
-
hno3
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 39
- Registrován: 02 led 2009, 16:14
Příspěvek
od hno3 » 07 led 2010, 20:08
ukončil byhc to jako jeden z mnoha snů, kteýr se v 99% neuskutečněj... méně psát, více konat..i když ti je 15... za tu dobu než začneš něco dělat ti fáčko schnije napadrť.. první závoďák z našich dílen vyjel v době, kdy mě a kámošovi bylo sotva 16let.. favorit na autokros..., následovala jeho přestavba a vylepšení, pak kopcová felda kit, nyní se dokončuje VW GII kopce/autokross pak se vrhnem na buggy a po ní konečně repas s130RS na kterou se už 2 roky práší..
nějaký závoďáky už za sebou mám, teď se chystám na buginu a skloubit ve fáčku silniční povoz* občasnou závodničku moc nejde... navíc s vrtulej (spolužák oturbil feldu BMM a docela to šlo..jen to bylo chudý jak
prase..takže po 15km kdy to ani nezmáčkl "kit" vyndal a prodal..)
kombinovat karbce s turbem v době elektroniky za pár korun mi přijde dnes jako návrat do 70 let českýho motoristickýho sportu, kdy každej dělal z toho co měl po ruce..a naladit webery na NA motoru je umění, pokud jsi je zrovna vybalil z krabice.. oni jsou totiž pouze jako polotovar a chtějí hodně práce na dokončení a pak můžou jít na motor a zkoušet osazení...
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 07 led 2010, 20:09
nn,ten vykon chci protoze...chci mit rychleho favorita
a zase to neni takova hruza..130Kw to ma octavia rs v serii..
---Škoda Favorit---
-
czechino
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 77
- Registrován: 03 led 2010, 20:46
- Bydliště: Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od czechino » 07 led 2010, 20:13
hno3 píše:ukončil byhc to jako jeden z mnoha snů, kteýr se v 99% neuskutečněj... méně psát, více konat..i když ti je 15... za tu dobu než začneš něco dělat ti fáčko schnije napadrť.. první závoďák z našich dílen vyjel v době, kdy mě a kámošovi bylo sotva 16let.. favorit na autokros..., následovala jeho přestavba a vylepšení, pak kopcová felda kit, nyní se dokončuje VW GII kopce/autokross pak se vrhnem na buggy a po ní konečně repas s130RS na kterou se už 2 roky práší..
nějaký závoďáky už za sebou mám, teď se chystám na buginu a skloubit ve fáčku silniční povoz* občasnou závodničku moc nejde... navíc s vrtulej (spolužák oturbil feldu BMM a docela to šlo..jen to bylo chudý jak
prase..takže po 15km kdy to ani nezmáčkl "kit" vyndal a prodal..)
kombinovat karbce s turbem v době elektroniky za pár korun mi přijde dnes jako návrat do 70 let českýho motoristickýho sportu, kdy každej dělal z toho co měl po ruce..a naladit webery na NA motoru je umění, pokud jsi je zrovna vybalil z krabice.. oni jsou totiž pouze jako polotovar a chtějí hodně práce na dokončení a pak můžou jít na motor a zkoušet osazení...
Jo jasne jsem malej a hloupej,ale asi mate pravdu na favorit je turbo zbytecne...asi fakt jo...ale dat tam vse krome turba..to by slo,ne?
---Škoda Favorit---