Stránka 1 z 1

zapojeni regulatoru tlaku paliva

Napsal: 30 bře 2010, 22:34
od FilipGTti
potreboval bych poradit jak zapojit regulator tlaku paliva zda vstup do regulatoru se zapojuje za listou nebo pred listou popripade zda muzu zustat seriovy regulator tlaku paliva .

Re: zapojeni regulatoru tlaku paliva

Napsal: 02 dub 2010, 21:45
od AM racing team
přívod do regulátoru je ze zpátečky lišty-odpojíš stávající podtlak ze sériového regulátoru a dáš na nový starý možno ponechat ztratí funkci.Pokud ale je možnost ho odmontovat tak je to lepší.U fordů kde je součástí lišty se nechává.A proč dáváš laditelný regulátor?A co čerpadlo ,vstřiky a doladěný softver?

Re: zapojeni regulatoru tlaku paliva

Napsal: 02 dub 2010, 22:04
od FilipGTti
lezelo mi doma asi pul roku tet sem resil problem s cerpadlem malo tlacilo a mam pocit ze seriovy regulator taky uz neni co by mel byt tak to chci zapojit jinak sem to uz zapojoval tak jak si psal jen sem neodpojil z podtlaku seriovy regulator ... a cim vice sem pridal na tlaku tím vic na hovno...

Re: zapojeni regulatoru tlaku paliva

Napsal: 03 dub 2010, 17:40
od YaraV
Čau jo mám ho v autě jak sis všiml.Prostě se dá za lištu na zpětný okruh do nádrže a ten sériový tam zůstal - je vlastně vyřazen tím co stávajícím (manualně seřizovatelným)

Re: zapojeni regulatoru tlaku paliva

Napsal: 06 dub 2010, 07:08
od fokr_jr
vim, ze tam jde seriovy regulator tlaku ponechat v okruhu, mam to vyzkouseny, ale samotnyho by me zajimalo v cem je lepsi ho vyradit, jak rika AMRacing... nejak sem to nedokazal domyslet a metodou pokus/omyl jsme zjistili, ze to jde i s nim...

Re: zapojeni regulatoru tlaku paliva

Napsal: 10 dub 2010, 20:31
od AM racing team
:radost zdravím .Tím že jsem psal o odmontování původního ventilu jsem myslel jen ty co jsou šroubované na přírubu lišty.Většina novějších aut má ale vsazený ventil na tvrdo tak ten se tam nechá.Jde spíš o vzhled a řemeslné zpracování :service =) Am racing