naftaaaa
Napsal: 04 pro 2010, 13:07
Zrovna pročítam diskuzi u tý naftový A3ky a tak me zas napadaj bejkarny...
lezi mi doma Suzuki WagonR 1,3 DDiS (JTD od Fiatu, davaly to i do Oplu myslim...) malinko zborenej, motor je pouzitelnej...
jde mi o to, ze odladenej benzinovej Suzuki GTi motor ma nakejch 150Nm a max realne pouzitelnejch tak 150-160k...
tohle ma v zakladu 180Nm a nakejch 75k a jelikoz je to turbo nafta, je to ladeni uplne o necem jinym...
prvni otazka je estli nema nekdo s timhle motorem zkusenosti, jako kolik vydrzi v zatezi a jak moc se u nej nech azvednout vykon bez zasahu do vnitrku?
dalsi vec bude CPU - je vubec realny nechat na tenhle motor odladit nejakou CPU?
mechanicky veci jako jiny turbo, cooler a dalsi veci nejsou problem zejo, tam si muzu piskat...
proste bych z toho rad dostal tak 120-130k (pokud je to realny) a pouzil to do noveho projektu...
lezi mi doma Suzuki WagonR 1,3 DDiS (JTD od Fiatu, davaly to i do Oplu myslim...) malinko zborenej, motor je pouzitelnej...
jde mi o to, ze odladenej benzinovej Suzuki GTi motor ma nakejch 150Nm a max realne pouzitelnejch tak 150-160k...
tohle ma v zakladu 180Nm a nakejch 75k a jelikoz je to turbo nafta, je to ladeni uplne o necem jinym...
prvni otazka je estli nema nekdo s timhle motorem zkusenosti, jako kolik vydrzi v zatezi a jak moc se u nej nech azvednout vykon bez zasahu do vnitrku?
dalsi vec bude CPU - je vubec realny nechat na tenhle motor odladit nejakou CPU?
mechanicky veci jako jiny turbo, cooler a dalsi veci nejsou problem zejo, tam si muzu piskat...
proste bych z toho rad dostal tak 120-130k (pokud je to realny) a pouzil to do noveho projektu...