Stránka 1 z 2
prevodovka swift gti
Napsal: 19 zář 2011, 17:34
od bucek
byl by tu nekdo kdo zna technicke specifikace prevodovky Suzuki Swift gti kolik snese koni a Nm a otacek
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 19 zář 2011, 20:04
od Aladin
myslím, že to hodně záleží, v jakém je převodovka stavu, co má odjeto a jakým způsobem... jak kdo řadil, jak často měnil olej a jaký olej...případně, pokud jezdila bez oleje...
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 18:39
od fokr_jr
z praxe ti muzu rict, ze prez 7500 uz prestavaj spolupracovat synchrony, pokud nejsou v 1A stavu... v serii ma swift kolem 120Nm, oturbeny kusy muzou mit i k 200Nm a zhruba 160koni a jezdi povetsinou na seriovejch skrinich, takze to by mely snest.
na co to planujes?
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 18:49
od bucek
hayabusu a ta ma 180 koni nekde na 10000 tak resim jestli pouzit prevodovku ze swiste klidne i upravenou a nebo to tam dat i s prevodovkou z busy a nechat si udelat skrin na diferak
ach ty narocny lidsky dilemata:-P
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 19:16
od fokr_jr
predpokladam ze budes stavet RWD buggy...?
nech skrin z busy, retez, uzavrenej quaife diff co ma unasece ala VW (poloosy si poskladas sam doma...), se rozetou sroubovanou zvenku a mas to nejlip jak si muzes prat

Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 19:20
od bucek
zadna bugy ale silnicni vozidlo i kdyby urednik na Paroubkoj jel
ale napad mas dobrej cloveve
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 19:21
od fokr_jr
no lol...
a jak to bude postaveny? motor vepredu...? nahon zadek...?
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 19:29
od bucek
motor vpredu nahon na predek
jo jo vim zadek je zadek ale chci s ttim do provozu takze co nejmin zasahu do konstrukce
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 19:54
od bucek
http://www.nf1400.cz/gallery/inzerce/20100224.pdf
skoda ty ceny urcite by to dokazal nekdo vyrobit a levneji
Re: prevodovka swift gti
Napsal: 20 zář 2011, 22:20
od fokr_jr
tak pri tehle koncepci by ti ta GTi prevodovka sla do paskalu asi nejlip a za nejmin penez, ale bez repase to nema cenu ani zkouset. pokud si repasnes synchrony a loziska, tak by to mohlo docela hrat.
akorat budes mit silene vysokou maximalku (serie GTi na 185/60R14 kolech pri 7500RPM ma TEORETICKY asi 240 km/h, takze bez upravy stalyho prevodu bych o tom nepremyslel... to se da poridit na GTi do 15.tis vcetne prace...