Lakování a leštění motorových dílů

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

vtuni
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 26 úno 2011, 00:34

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od vtuni » 26 úno 2011, 00:38

taky mám s alyktonem jen nejlepší zkušenosti... jednou plechovkou jsem natřel oba přední nosníky (co je vidět po sundání kola..(zbytek podběhu)+ ramena+ radiátor v práci...

ale je fakt že dlouho schne... pokud jde o díly který jsou rozebraný do mrtě, a jsou čistě kovový tak preferuju komaxit...protože co se týče údržby vydrží kdejakou chemii...a kdejakej sajrajt... (brzdový čističe atd..)

tom
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 72
Registrován: 20 kvě 2008, 13:29
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od tom » 13 dub 2013, 17:57

strikate ten alkyton,nebo pouze natirate?Ja zatim vse natiral,ale u diffu,ktery chci ocistit a nalakovat do cerna,tak jestli to pujde.Nerad bych tu pistol dokurvil :D
Audi coupé quattro 2.3 20V - seríově 170ps + pár úprav - zatím nezměřeno

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od ciky » 13 dub 2013, 19:34

alkyton se dá normálně stříkat...
viva´la QUATTRO

tom
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 72
Registrován: 20 kvě 2008, 13:29
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od tom » 14 dub 2013, 17:38

a jak ho redis?Jeho neredena konzistence je ponekud dosti husta
Audi coupé quattro 2.3 20V - seríově 170ps + pár úprav - zatím nezměřeno

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od fokr_jr » 14 dub 2013, 21:23

myslim ze S6005, je to na nem napsany :dobry
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od ciky » 15 dub 2013, 07:29

přesně tak
viva´la QUATTRO

tom
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 72
Registrován: 20 kvě 2008, 13:29
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od tom » 21 dub 2013, 09:25

Spis me zajima,jaky pomer barvy a jaky pomer redidla
Audi coupé quattro 2.3 20V - seríově 170ps + pár úprav - zatím nezměřeno

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od ciky » 21 dub 2013, 19:59

stačí kouknout do technického listu :majak
cituji:

APLIKACE A ŘEDĚNÍ

Štětec:
Používejte ploché štětce s přírodním dlouhým vlasem. Nejdříve natřete barvou kritická
místa – hrany, obtížně přístupná místa, matky a hlavice šroubů, nýty atd. Po zaschnutí
proveďte kompletní nátěr. Ředění max. 10% obj. tuzemského ředidla S 6005. Pro
průmyslové aplikace používejte originál ředidlo RO 633

Váleček:
Používejte perlonové 8 mm, nebo mohérové 4-6 mm válečky Nanášejte barvu
stejnoměrnými tahy v jednom směru. Vyhněte se mnoha opakováným tahům válečkem
a jednom místě i tlačení na váleček. Aplikace válečkem může vyžadovat nanesení
dvou vrstev pro dosažení doporučené tloušťky suchého filmu 50µm. Ředění max.
10% obj. tuzemského ředidla S 6005. Pro průmyslové aplikace používejte originál
ředidlo RO 633

Vzduchové stříkání:
Ředění10 - 30% obj. ředidla RO 641 velikost trysky: 1-1,5mm tlak 2-4 bary
Kontrolujte tloušťky mokrého filmu.

Bezvzduchové stříkání:
Ředění až 20% obj. ředidla RO 641 velikost trysky: ,009-0,013 inch
tlak kapaliny:150-200barů Kontrolujte tloušťku mokrého filmu.
Vyvarujte se nanášení nadlimitních tlouštek filmu.
Čistění nástrojů: S 6005

naředíš a poladíš...pokud to děláš poprvé musíš zkoušet :-) jako se vším
viva´la QUATTRO

Odpovědět