Stránka 1 z 2
Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 11:47
od chachar.fista
Chci se zeptat,jak je to s odlehčováním strvačníku..
Jestli je nějakej vzorec nebo tak něco,ze kterýho se dá spočítat o kolik ho odlehčit..
Plánuji to na XSi ale nered bych něco zk***il..dík všem za rady

Re: Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 13:41
od YaraV
Tak této úpravy se osobně bojím a nepůjdu do ní, jde o to že rozhasíš vyvážení celé klikovky.Jde to udělat když máš motor komplet rozebraný, ale musíš ho vyvažovat i s klikou... dovolil jsem si to udělat na minulém autě (favorit), šel krásně do otáček (bylo to 2,5 kg tuším i s řemenicí).Nevím jak pažout ale japonci jsou na vyvážení hóódně háklivý. dvakrát měř, než se do něčeho takového pustíš...
Re: Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 15:09
od chachar.fista
Právě proto se ptám
ptz nemám zájem to zk***it..
Re: Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 16:10
od fokr_jr
origo setrvak je ze slitiny pokud se nepletu a jako takovej bych ho nechal na pokoji. neverim, ze kdyz do nej sahnu soustruhem, ze to pak neco vydrzi... spis bych ho vyrobil, treba z kvalitni oceli, jen jsem jeste neprisel na technologickej postup
a s tim vyvazenim ma Yarav pravdu. jen tak nazdarbuh bez nasledneho vyvazeni do toho stejne nemuzes vrtat...
Re: Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 16:32
od chachar.fista
hmm,takže jednoduše řečeno,lépe se na to vys*at,ptz by to mohlo být ještě horší..
tak položím otázku jinak..XSi je do 3000ot/min taková mrtvá..jak jí pomoci aby byla pružnější i do těch 3tisíc?
Re: Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 16:51
od Hasis
mam doma setrvak odlehceny od tomagti, ktery mel na zavodnim aute nekolik let a setrvak zije
Re: Setrvák
Napsal: 09 dub 2009, 19:44
od tsin
dej tam turbo

Re: Setrvák
Napsal: 10 dub 2009, 12:28
od Hasis
tj, ale chachar nema prekonovanou svini, ale obyc 106ku z cca 90konma
Re: Setrvák
Napsal: 10 dub 2009, 13:02
od tsin
tak malou t25

Re: Setrvák
Napsal: 10 dub 2009, 14:29
od mihal.1
on chce aby to bylo zive do 3k RPM ale turbo zabere az tak na tomto rozhrani, proto navrhuji tam mrdnout kompresor
