Stránka 1 z 1
Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 08 čer 2009, 19:23
od Michelin
Mam problem, potrebuju neco co mi dokaze spnit tyto podminky.
Hlavní odpojovač
Musí přerušit všechny elektrické obvody a zastavit motor. Musí být ovladatelný zevnitř i z venku vozu. Zvenku je předepsané
umístění pod sloupkem čelního skla na straně jezdce.
Staci mi 2polovy odpojovac nebo ne? Resp je slozity to zapojit?
Diky
Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 08 čer 2009, 22:52
od tsin
samodomo se nevyplati, si skoro na stejny cene jako kdyz nekde koupis hotovej..
jestli k nemu nedostanes navod tak ti ho sem hodim..
Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 08 čer 2009, 23:33
od Michelin
Spatne sem se vyjadril. Doma se mi vali 2polovej odpojovac, hotovej. Nic sem vyrabet nechtel

a co sem tak premyslel tak tohle zapojeni je spravne?

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 11 čer 2009, 19:07
od Borbet
ano
Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 12 čer 2009, 14:05
od Michelin
Ok, diky
Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 11 kvě 2010, 19:50
od Pajny
Kluci, mohli by jste mě sem dát zapojení šestipólového odpojovače?

Díky
Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 11 kvě 2010, 22:56
od fokr_jr
Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 13 kvě 2010, 13:25
od Pajny
To jo,to mám, ale chtělo by to lepší popis, asi to dobře nechápu.

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace
Napsal: 14 kvě 2010, 10:03
od fokr_jr
no tak 6-ti pol ma 2 silnejsi vyvody a 4 maly, zejo...
ty silnejsi sou jasny - ty by ti mely odpojit + co jde z baterky este nez vede kamkoliv jinam.
a ty slabsi - pokud je nemas popsany jako na tom obrazku, tak si promeris, kterej se ti pri vyplym bateriaku vypne - ten das mezi klicek a civku (2) a druhej okruh se ti pri vyplym bateriaku zapne (1)- ten ukostris prez 30ohm odpor na kastli (ten je tam kvuli zbytkovymu proudu z civky, nekdo tvrdi ze neni nutnej, ja ho tam mam...)
na tom mym to bylo oznaceny jako NA a NC myslim, nekde mam doma napsany, kterej okruh je jak...