Ford Escort RS Turbo S2

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Ricci9
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 06 črc 2008, 17:48

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od Ricci9 » 10 lis 2011, 12:11

Šteluješ to tou tyčkouc co vede wasgate do aculátoru. Když vlezeš pod auto tak uvidíš tyčku na které je matička, vezmeš si 10-11 klíč ted nevím, povolíš matičku a kleštičkama točíš tou tyčkou. Ale aby to mohlo tlačit více musíš odpojit tu hadičku co je v té nadobce u té tyčky. Lepší je si pořídit regulátor tlaku než lezt furt pod auto. kdybyby jsi chtěl tak se mě tu ještě jeden válí.

Tafi
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 09 lis 2011, 22:30

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od Tafi » 10 lis 2011, 13:50

A kolik by jsi za něj chtěl? A víš zhruba jakej tlak je ještě "zdravej" pro sériovej motor?

Ricci9
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 06 črc 2008, 17:48

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od Ricci9 » 10 lis 2011, 18:53

Stál mě litr já ti ho nechám za polovic, takže 500kč. Já jsem jezdil na 1-1.2 bar. To je akorád a je to už docela mauž tazec. Ale pokud nemáš nově udělanej motor tak bych šel max na 1 bar už tak je to víc než jednou tolik serie má 0,4 bar

Tafi
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 09 lis 2011, 22:30

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od Tafi » 10 lis 2011, 19:41

A to je přímo na turbo nebo to jde ovládat z kabiny? A budík pro tlak turba nahodou nemáš?

Ricci9
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 06 črc 2008, 17:48

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od Ricci9 » 11 lis 2011, 20:28

JJ to si navedeš až do kabiny. Budík ten nemám, ale je to věc bez ktré to dělat nemůžeš.

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od fokr_jr » 12 lis 2011, 22:55

Ricci9 píše:Šteluješ to tou tyčkouc co vede wasgate do aculátoru. Když vlezeš pod auto tak uvidíš tyčku na které je matička, vezmeš si 10-11 klíč ted nevím, povolíš matičku a kleštičkama točíš tou tyčkou. Ale aby to mohlo tlačit více musíš odpojit tu hadičku co je v té nadobce u té tyčky. Lepší je si pořídit regulátor tlaku než lezt furt pod auto. kdybyby jsi chtěl tak se mě tu ještě jeden válí.
Pozor, takhle asi ne :kladivo šroubováním nastavíš předpětí pružiny a plnící tlak. Odpojením hadičky regulaci vyřadíš uplně, což bych nedoporučoval...sice nafoukneš co turbo dá,ale motor ti pak poděkuje :!:
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Ricci9
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 06 črc 2008, 17:48

Re: Ford Escort RS Turbo S2

Příspěvek od Ricci9 » 13 lis 2011, 13:23

Ale zase mám tu zkušenost, že pokud hadičku neodpojím tak s tím mužu točit jak blázen a nic se nezmění, aspon to je můj poznatek. Rozhodně bych šel cestou regulátoru a budíku.

Odpovědět