BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Ahoj.
Když vidím jaké pěkné stroje tu máte tak jsem se rozhodl taky přidat. Tohle autíčko jsem kupoval cca rok zpět v hodně zbídačeném stavu po minulém majiteli. Ten nejen že se k němu nedokázal chovat a v podstatě ho prasil ale dokonce ho i naboural. Celé jaro jsem se věnoval tomu, aby se auto vrátilo do původního stavu což se nakonec docela i povedlo. Odjelo se pár tréninků v rámci Czech Drift Series a pár jízd u nás na Ještědu. Dal jsem si předsevzetí, že pokud to auto přežije léto zaslouží si postoupit do dalšího kola. V říjnu jsem se tedy pustil do další přestavby, interiér šel komplet ven a kluci z AMD racing mě postavili krásný rám. Tím to ale vše začalo. Repasovala se celá zadní náprava, instalovaly se nejtvrdší stongflex silentbloky (žluté). Starý výfuk nahradil postavený nový o průměru 55mm doplněný rezonátorem a posledním tlumičem. Pření náprava dostala tvrdé silentbloky na kostech a stabilizátoru. Ramena byla vybavena UNIBALLy. Na vůz se nasadil stavitelný podvozek. Brzdové vedení se přesunulo z pod auta do kabiny a bylo doplněno o regulátor tlaku na zadní nápravu a hydraulickou ruční brzdu. V interiéru najdeme už jen dvě sedačky, zbytek palubky,hasící přístroj, dva nože na pásy, RRS volant a široké šesti-bodé pásy. Interiér byl vyčištěn od nepotřebných držáků a tapce nahradil 2mm silný plast. Auto teď váží mezi 1000kg a 1100kg (podle použitých kol a hmotnosti náplní). Zadní náprava byla vybavena repasovaným lamelovým samosvorným diferenciálem se stálým poměrem 3,8, původní převodovku nahradila převodovka z M3 (má silnější obal). Motor nedoznal větších změn, instalován je M50B25 znamená to řadový šestiválec o objemu 2500ccm s výkonem 141kW. Pod autem jsou instalovány lyžiny z pevnostního duralu kryjící chladič, motor, převodovku. O chlazení se teď stará chladič z BMW M5 a elektrická sahara, původní vrtule na visko-spojce byla odstraněná. V polovině sezóny se však začne připravovat nový, jako základ mám nachystaný stejný motor, bude ale doplněný novými vačkami, šestiklapkovým sáním s airboxem a plně programovatelnou jednotkou.
videjka
http://youtu.be/LJ6w9iua_BE
http://youtu.be/PTKL1srhatw
Když vidím jaké pěkné stroje tu máte tak jsem se rozhodl taky přidat. Tohle autíčko jsem kupoval cca rok zpět v hodně zbídačeném stavu po minulém majiteli. Ten nejen že se k němu nedokázal chovat a v podstatě ho prasil ale dokonce ho i naboural. Celé jaro jsem se věnoval tomu, aby se auto vrátilo do původního stavu což se nakonec docela i povedlo. Odjelo se pár tréninků v rámci Czech Drift Series a pár jízd u nás na Ještědu. Dal jsem si předsevzetí, že pokud to auto přežije léto zaslouží si postoupit do dalšího kola. V říjnu jsem se tedy pustil do další přestavby, interiér šel komplet ven a kluci z AMD racing mě postavili krásný rám. Tím to ale vše začalo. Repasovala se celá zadní náprava, instalovaly se nejtvrdší stongflex silentbloky (žluté). Starý výfuk nahradil postavený nový o průměru 55mm doplněný rezonátorem a posledním tlumičem. Pření náprava dostala tvrdé silentbloky na kostech a stabilizátoru. Ramena byla vybavena UNIBALLy. Na vůz se nasadil stavitelný podvozek. Brzdové vedení se přesunulo z pod auta do kabiny a bylo doplněno o regulátor tlaku na zadní nápravu a hydraulickou ruční brzdu. V interiéru najdeme už jen dvě sedačky, zbytek palubky,hasící přístroj, dva nože na pásy, RRS volant a široké šesti-bodé pásy. Interiér byl vyčištěn od nepotřebných držáků a tapce nahradil 2mm silný plast. Auto teď váží mezi 1000kg a 1100kg (podle použitých kol a hmotnosti náplní). Zadní náprava byla vybavena repasovaným lamelovým samosvorným diferenciálem se stálým poměrem 3,8, původní převodovku nahradila převodovka z M3 (má silnější obal). Motor nedoznal větších změn, instalován je M50B25 znamená to řadový šestiválec o objemu 2500ccm s výkonem 141kW. Pod autem jsou instalovány lyžiny z pevnostního duralu kryjící chladič, motor, převodovku. O chlazení se teď stará chladič z BMW M5 a elektrická sahara, původní vrtule na visko-spojce byla odstraněná. V polovině sezóny se však začne připravovat nový, jako základ mám nachystaný stejný motor, bude ale doplněný novými vačkami, šestiklapkovým sáním s airboxem a plně programovatelnou jednotkou.
videjka
http://youtu.be/LJ6w9iua_BE
http://youtu.be/PTKL1srhatw
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Videjko ze Sosnové http://youtu.be/NI9euymNpGs
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
pěkné baworáče....
)) Tak vítej na fóru, a doufám, že se Ti tady bude líbit...a budu se (ne jen já ale všichni) těšit na další fotky a úpravy.

Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 167
- Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Ta sierra za tebou je pecka
:D sem nevedel, ze sem taky chodis 


Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak

Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Jen by chtěla trochu vizuelně poladitL.A.M.A. píše:Ta sierra za tebou je pecka:D sem nevedel, ze sem taky chodis


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 167
- Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Nejdriv musim doladit motor, AVO coilovery a nejake slicky...
Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak

Ford ... kdo si to ma pamatovat?
- chachar.fista
- Pokročilý
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 srp 2008, 18:54
- Bydliště: HavlíčkoBrodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Včera na Posázaví luxusní průjezdy 

Peugeot 106 XSi- prodáno
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw
Re: BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Tak to moc děkujeme za podporu. Snažíme se jet pro zábavu nás a všech kolem. 
