Škoda Favorit 136L/A

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
Michelin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 15 led 2009, 20:25
Bydliště: Prague, North moravia

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Michelin » 28 říj 2012, 19:46

Bohate staci to co jezdim ja:
Obrázek

260 chlazeno a trmen mondeo 60mm pistek. Kotouc ti nasledne zustane na 4 pistkovou evoluci :)
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com

Javor
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 38
Registrován: 14 lis 2010, 16:44

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Javor » 30 říj 2012, 15:36

Musím souhlasit že tahle varianta co píše Michelin je fajnová, a většina lidí se vešla do 4000.

Jinak když už jedeš plnej kotouč tak k tomu musí bejt desky :kladivo Fakt jde o život, já kvůli tomu zbořil na závodech první auto. Protože jsme si myslel že ten plnej kotoč s nějakejma obyč deskama a brzdovkou ubrzdí 12km rz...

Fabi
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 18
Registrován: 18 čer 2012, 15:37

Příspěvek od Fabi » 04 lis 2012, 20:34

Díky, ale prozatím asi budu muset koupit jen desky Ferodo DS2500 k tomu plnýmu kotouči...hold chudý student :flag

Před týdnem se mi podařilo koupit originální závodní motor skp. A , 1300ccm, T- písty, leštěná klika , odlehčený ventily atd.... přes zimu bude zase do čeho cpát, škoda jen že k motoru nebylo sání s karburátorem, ale to nahradím dlouhým 1.5 sání z Pick-upu Freestyle a áčkovým karburátorem, bohužel netovárním... ale snad to pojede pivo

Javor
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 38
Registrován: 14 lis 2010, 16:44

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Javor » 05 lis 2012, 00:05

No nezní to špatně dopředu to možná poletí ale aby to taky brzdilo :-D K tomu plnýmu kotoči bych asi pro čistě závodní použití volil DS3000 sice už potřebujou trochu ohřát na provozní teplotu ale snesou zas daleko víc.

Fabi
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 18
Registrován: 18 čer 2012, 15:37

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Fabi » 05 lis 2012, 12:05

:-D Díky, vyrábí se destičky řady DS vůbec do seriového třmenu ? prostě plug and play ? :geek:

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od fokr_jr » 05 lis 2012, 17:43

na favorita se vyrabi uplne vsechno :-(
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Fabi
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 18
Registrován: 18 čer 2012, 15:37

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Fabi » 05 lis 2012, 17:47

To sice jo, ale doba je zlá a musí se začít syslit..... :prekvapen

Uživatelský avatar
Michelin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 15 led 2009, 20:25
Bydliště: Prague, North moravia

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Michelin » 06 lis 2012, 19:48

Jo normaln se to dela, ale vzhledem k ty nechutny cene bych to radsi prestavel na velky brzdy s normal deskama...
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com

Fabi
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 18
Registrován: 18 čer 2012, 15:37

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Fabi » 07 lis 2012, 14:41

Opravdu nechutná cena, ale asi jediný řešení jak udržet 13" kola....

Fabi
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 18
Registrován: 18 čer 2012, 15:37

Re: Škoda Favorit 136L/A

Příspěvek od Fabi » 19 lis 2012, 14:43

Něco se chystá... Sání Pick-up Freestyle 1.5 a karburátor skupiny A
Obrázek

Odpovědět