o cem tady pisu ..rozdil seriová vs plně programovatelná ecu (čti prosimtě,už o tom píšu po 3 tí a jako kdybych házel hrách na zeď) +další prkotiny kolem a můžu čeka nárust 20 BHP...jako příklad uvádím kámoše z anglie,kterej pouze s ostřejší sací vačkou a plněprogramovatelnou ecu získal 185PS (zde máš celej thread s jeho autem:http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=6&t=20&start=0)Winie píše:no nevim no... asi dokud neuvidim graf, tak neuverim. podle toho co p. albrecht s tvojim motorem proved, tak z myho SX by teda vykopal aspon 550 koni. a ze by ta elektronika pridala tolik na atmosfere? to by si musel mit kompletne preprogramovanou ecu. vem si ze me na turbomotoru prida preprogramovani jednotky(ne programovatelna) tak zhruba 10 koni. samozrejme ze to prihodi lepsi prubeh krivky vykonu, ale pokud se budeme bavit pouze o vykonu, tak si myslim ze tech 10 je pro me strop.
pro p. Albrechta není problém skoro jakejkoliv výkon - už od dob komančů dělá motory jezdící závody po celé evropě...240BHP 1.6 motor od VW ve felici pick up , 212BHP 1.6 pro peugeota 106 ,260 a 315BHP 2L NA motor do P 206 jezdící autokros...
Přemotorvaný 600BHP bestie do bugin taky nejsou problém..naposled třeba 400PS AR 3.0 V6 do placky jezdící kopce v itálii...za tu dobu co motory staví už má odhad jakej bude mít motor s danejma úpravama zhruba výkon -ten odhad by měl mít každej zkušenej motorář
Vím jakej potenciál má můj motor v serii ( hlava má velmi dobrej design-flow hodnoty portů,velikosti ventilů a tvar spalováku,že bez úprav umožňuje s vhodnejma vačkama na karburátorech dosáhnout 220+BHP..)- jak už jsem psal ve světě je dost úpravců ždímajicích výkon kolem 200PS s podobným , nebo dokonce menším setupem na seriové elektronice...špičkový stavby končej u 270BHP na mechanickým vstřiku,elektronika pak posouvá hranice ještě trochu dál
přeplňovaná varianta v deltách integrale pak jde i přes 1000bhp (700BHP má jeden maník ve švédsku a jezdí s tím už 5 let denně do práce..)..s tím, že za rozumný peníze (údržba,sací vačka NA,silnější benzínová pumpa,Hybrid T3/4, 2.5" výfuk a live map) máš ze 190 v serii kolem 330 -kde je hranice použití seriových střev...