Tak malinko popojedem, konečně jsem sehnal origo kola. A zjistil jsem že motr je fakt kaput, měření tlaků dopadlo takhle: 1 válec 3,7 bar. 2 válec 5,9 bar. 3 válec 2,9 bar. 4 válec 8 bar. všechny válce by měly mít kolem 8,3 bar.
tak kousek popojedem, motor už je po částečé repasy, kroužky lágry a všechny voloviny okolo, od předtím je repas hlavy a turba, tek pokud to ted nepojede a nevydrží tak to hodím ze skály.
nějaké díly
jde se na věc
Ted okorát ještě nahodit hlavu a pár věcí okolo a šup sním zpět do auta, už jsem z toho nervozní jestly to vubec pojede
jinak kamarád zakoupit Escort RS2000,tak jsem se po dlouhé době v něčem svezl co nějak svižně jede, je to krásný kousek se 150k a jede také moc pěkně
Tak auto je už zkompletované a najíždjí se první km. Všechny válce mají 11 bar takže hlevní ukon splněn. Akorát po sloýení a projetí, byly menší nervy protože auto hulylo jako kdyby papal motor olej a škubalo, ale nakonec se zjistilo že jsem nezapojil termořidlo které ovlivnuje směs. Ale ted uý frčí parádně a mám nepopsatelné zažitky z jízdy.
Ted se bude vyvarovat kactle aby se to někde nerozpadlo. A Staví se jinnej motor o malinko silnější je to takovej mix 1.8 zetteca a 1.6 cvh hlava v angii tato uprava je docela běžná, předpokádaný výkon by měl být 250K a víc.