
Suzuki Swift GTi by jaski (ex Aladin's car)
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
brzdy rozebrány, pravá strana vybroušena a natřena červeným alkytonem. No jsem zvědav, jestli to složím a jestli to bude brzdit 

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
Ted jsem zrovna resil stejny problem na zavodaku. S tim tlakem paliva. Protoze mame motor s vetsim obsahem a zvetsenou klapku sani, potrebuje i vice paliva to je jasne. Davame na to palivovou pumpu Bosh, ktera talci 5,3 Bar. Na zpetne vetvi je regulator ktery drzi tlak v liste 3 Bary. Po dlouhych telefonatech s p. Mache, Nováčkem a naposledy dnes s tím nejpovolanejsim p. ALbrechtem, ktery cely motor stavel.
Protoze je velke sani, motor potrebuje i hodne benzinu aby byl zachovan pomer benzinu a vzduchu. POkud zvysim tlak na seriove pumpe dostanu sice vetsi tlak v liste ale objem dodavnaeho benzinu se zmensi. Takze se musi dat velka pumpa, ktera tlaci vic nez je potreba a regulatorem tento tlak zmensit. Pri tomto nedodrzeni hrozi propaleni pistu!!!
Protoze je velke sani, motor potrebuje i hodne benzinu aby byl zachovan pomer benzinu a vzduchu. POkud zvysim tlak na seriove pumpe dostanu sice vetsi tlak v liste ale objem dodavnaeho benzinu se zmensi. Takze se musi dat velka pumpa, ktera tlaci vic nez je potreba a regulatorem tento tlak zmensit. Pri tomto nedodrzeni hrozi propaleni pistu!!!
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
Myslim že tohle všichni chápeme. Logicky nemůžeš nastavit v liště 4 bary a mít 3 barovou pumpu. Já mam taky Boschku, tlak 5 bar stálejch při 130ti litrech za hodinu a na liště mam necelý 4 bary.
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko
STO psů

- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
a kolik má Swift GTi na sériové pumpě? Danke 

- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
1,5bar az 2,2 bar myslim - hrozne malo, je to nekde v manualu...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
Přesně takdraaczech píše:Myslim že tohle všichni chápeme. Logicky nemůžeš nastavit v liště 4 bary a mít 3 barovou pumpu. Já mam taky Boschku, tlak 5 bar stálejch při 130ti litrech za hodinu a na liště mam necelý 4 bary.

Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
Pokud je to někde v manuálu tak je to tlak který určuje právě regulátor tlaku a udává se třeba jak píšeš 1,5 až 2,2 a to by měly být hodnoty s podtlakem a bez podtlaku na tom regulátoru... ale ta pumpa musí dát alespoň 3 bar i víc (seriová) ale jde o to co psal Benda že máš tlak ale nemáš průtok (množství)
- FilipGTti
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 35
- Registrován: 05 říj 2008, 11:02
- Bydliště: petrovice u karvine
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
prosím te koukal jsemze mas zapojeny reg tlaku paliva mohl by si mi napsat jak ho mas zapojeny ?? díkYaraV píše:Pokud je to někde v manuálu tak je to tlak který určuje právě regulátor tlaku a udává se třeba jak píšeš 1,5 až 2,2 a to by měly být hodnoty s podtlakem a bez podtlaku na tom regulátoru... ale ta pumpa musí dát alespoň 3 bar i víc (seriová) ale jde o to co psal Benda že máš tlak ale nemáš průtok (množství)
aladin sorry za off topic
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
A co použít větší vstřikovací trysky?řešil to už někdo??jaké na to máte názory?

- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift GTi by Aladin
tuším, že ano... na Swiftu jsou dostačující i po větších úpravách tuším