Suzuki Swift GTi by jaski (ex Aladin's car)

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 29 bře 2010, 10:22

brzdy rozebrány, pravá strana vybroušena a natřena červeným alkytonem. No jsem zvědav, jestli to složím a jestli to bude brzdit :)

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Benda » 29 bře 2010, 19:36

Ted jsem zrovna resil stejny problem na zavodaku. S tim tlakem paliva. Protoze mame motor s vetsim obsahem a zvetsenou klapku sani, potrebuje i vice paliva to je jasne. Davame na to palivovou pumpu Bosh, ktera talci 5,3 Bar. Na zpetne vetvi je regulator ktery drzi tlak v liste 3 Bary. Po dlouhych telefonatech s p. Mache, Nováčkem a naposledy dnes s tím nejpovolanejsim p. ALbrechtem, ktery cely motor stavel.

Protoze je velke sani, motor potrebuje i hodne benzinu aby byl zachovan pomer benzinu a vzduchu. POkud zvysim tlak na seriove pumpe dostanu sice vetsi tlak v liste ale objem dodavnaeho benzinu se zmensi. Takze se musi dat velka pumpa, ktera tlaci vic nez je potreba a regulatorem tento tlak zmensit. Pri tomto nedodrzeni hrozi propaleni pistu!!!
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od draaczech » 29 bře 2010, 22:12

Myslim že tohle všichni chápeme. Logicky nemůžeš nastavit v liště 4 bary a mít 3 barovou pumpu. Já mam taky Boschku, tlak 5 bar stálejch při 130ti litrech za hodinu a na liště mam necelý 4 bary.
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 30 bře 2010, 06:14

a kolik má Swift GTi na sériové pumpě? Danke :)

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od fokr_jr » 30 bře 2010, 07:01

1,5bar az 2,2 bar myslim - hrozne malo, je to nekde v manualu...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Benda » 30 bře 2010, 08:25

draaczech píše:Myslim že tohle všichni chápeme. Logicky nemůžeš nastavit v liště 4 bary a mít 3 barovou pumpu. Já mam taky Boschku, tlak 5 bar stálejch při 130ti litrech za hodinu a na liště mam necelý 4 bary.
Přesně tak :dance
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
YaraV
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 118
Registrován: 22 kvě 2008, 20:43

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od YaraV » 02 dub 2010, 07:38

Pokud je to někde v manuálu tak je to tlak který určuje právě regulátor tlaku a udává se třeba jak píšeš 1,5 až 2,2 a to by měly být hodnoty s podtlakem a bez podtlaku na tom regulátoru... ale ta pumpa musí dát alespoň 3 bar i víc (seriová) ale jde o to co psal Benda že máš tlak ale nemáš průtok (množství)

Uživatelský avatar
FilipGTti
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 35
Registrován: 05 říj 2008, 11:02
Bydliště: petrovice u karvine
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od FilipGTti » 02 dub 2010, 20:23

YaraV píše:Pokud je to někde v manuálu tak je to tlak který určuje právě regulátor tlaku a udává se třeba jak píšeš 1,5 až 2,2 a to by měly být hodnoty s podtlakem a bez podtlaku na tom regulátoru... ale ta pumpa musí dát alespoň 3 bar i víc (seriová) ale jde o to co psal Benda že máš tlak ale nemáš průtok (množství)
prosím te koukal jsemze mas zapojeny reg tlaku paliva mohl by si mi napsat jak ho mas zapojeny ?? dík
aladin sorry za off topic

Jared
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 10 bře 2010, 15:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Jared » 05 dub 2010, 13:16

A co použít větší vstřikovací trysky?řešil to už někdo??jaké na to máte názory?
ObrázekSuzuki Swift GTi

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 05 dub 2010, 19:52

tuším, že ano... na Swiftu jsou dostačující i po větších úpravách tuším

Odpovědět