Lada 1600 RS
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- skodik
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22 kvě 2008, 08:05
- Bydliště: strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 1600 RS
tak to sem nevěděl,ani nikdy neslyšel...zajímavý,díky
Re: Lada 1600 RS
Tak konecne jsem dodelal elektricke benzinove cerpadlo, dal jsem tam nadrz z lady 21073i (jednobod) a zpatecku z ford sierra 2.0 dohc ... problem se scipanim vyresen. Otestovano v Koprivnici na tipcars shoow, kde jsem jezdil klopeny oval a zucastnil jsem se sprintu na cca 220m. Na klopenem ovale jsem byl prijemne prekvapen, na uzkych pneu ktere tam ted mam to sedelo skvele.. na sprintech jsem se nemel sanci umistit, ale i tak jsem nechal za sebou nabouchanejsi auta jako napr.: fabia RS, peugeot 405 Mi-16, Kadett GSI, Golf MK3 GTI 16V, Peugeot 406 Coupe, Toyota Celica 2,0 apod..
Ladik me ted docela prekvapil, nicmene upravy stale pokracuji, jeste na podzim zdrejmne stihnu motoru osadit horizontalni webery 40ky, za 14 dni me ceka jina prevodovka, protoze 16kova kterou mam momentalne ja, ma 3. rychlostni stupen kamen urazu, na ni strasne moc ztracim.. .
nejake to videjko ze sprintu, z ovalu nemam:
http://jp.youtube.com/watch?v=82JxYgBPRF0
http://jp.youtube.com/watch?v=v0IIboM7R5o
Ladik me ted docela prekvapil, nicmene upravy stale pokracuji, jeste na podzim zdrejmne stihnu motoru osadit horizontalni webery 40ky, za 14 dni me ceka jina prevodovka, protoze 16kova kterou mam momentalne ja, ma 3. rychlostni stupen kamen urazu, na ni strasne moc ztracim.. .
nejake to videjko ze sprintu, z ovalu nemam:
http://jp.youtube.com/watch?v=82JxYgBPRF0
http://jp.youtube.com/watch?v=v0IIboM7R5o
Re: Lada 1600 RS
Pěkné pěkné...ale proč je to na nějakém japonském youtubu
)))

Subaru Impreza WRX STI - 2.0T 300PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS
Re: Lada 1600 RS
to je nejaky japonsky? pak si ho japonci asi nejak nenapadne privlastnili, protoze sem si niceho nevsiml 

Re: Lada 1600 RS
tak mensi videjko z dnesniho odpoledniho blbnuti

-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 1600 RS
Takhle jí chudinku prohánět
))

Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Lada 1600 RS
tuz to je treba
jak zacnu jezdit pomalu tak si bude myslet o mne kdo vi co 


Re: Lada 1600 RS
Nechtel jsem poutat debatu na projekt do budoucna, ovsem uz to vypada realne, tak to muzu predstavit.
Motor Lancia Delta I HF, posazeny na jedne z prvnich origo 4q prevodovek, ktera toho vydrzi mnohem vice nez nove sunty. Spojka a lozisko zustala od Sachsu. Protoze ma motor rozdelovac, klapku, vyust vody a dalsi veci na hlave smerem do kabiny, musela byt vyrezana pricka mezi motorovym prostorem a kabinou. Tento prostor bude opetovne vyztuzen konstrukci z tenkostennych trubek. Prodlouzene vyfukove svody pro jine umisteni turba. Na turbine musela byt pootocena loziskova cast o 90° kvuli privodu oleje. Chladic zustal original Lada, jen z nej musel byt vyvedeny vyvod navic pro privod vody do turba. Olejova vana prevarena, stejne tak i saci kos oleje. Vetsi olejovy chladic nacpany do predni masky by sbad mel postacit. Saci system jak jinak nez z aluminiovych trubek a silikonovych doplnku. Blow off ventil jsem nahradil tuningovym, sekvencnim. Myslim ze nebyla zbytecna prace na zadni naprave, ta prosla vyztuzenim, jeste si lamu hlavu nad seriovym diferencialem, ktery pujde zdrejmne casem do kytek...
Takze tak to zatim vypada, behem mesice se chystam na prvni start a test na opustenych ulickach
Aktualni foto zigulika, jsem moc zvedavy na vase nazory:

Motor Lancia Delta I HF, posazeny na jedne z prvnich origo 4q prevodovek, ktera toho vydrzi mnohem vice nez nove sunty. Spojka a lozisko zustala od Sachsu. Protoze ma motor rozdelovac, klapku, vyust vody a dalsi veci na hlave smerem do kabiny, musela byt vyrezana pricka mezi motorovym prostorem a kabinou. Tento prostor bude opetovne vyztuzen konstrukci z tenkostennych trubek. Prodlouzene vyfukove svody pro jine umisteni turba. Na turbine musela byt pootocena loziskova cast o 90° kvuli privodu oleje. Chladic zustal original Lada, jen z nej musel byt vyvedeny vyvod navic pro privod vody do turba. Olejova vana prevarena, stejne tak i saci kos oleje. Vetsi olejovy chladic nacpany do predni masky by sbad mel postacit. Saci system jak jinak nez z aluminiovych trubek a silikonovych doplnku. Blow off ventil jsem nahradil tuningovym, sekvencnim. Myslim ze nebyla zbytecna prace na zadni naprave, ta prosla vyztuzenim, jeste si lamu hlavu nad seriovym diferencialem, ktery pujde zdrejmne casem do kytek...
Takze tak to zatim vypada, behem mesice se chystam na prvni start a test na opustenych ulickach

Aktualni foto zigulika, jsem moc zvedavy na vase nazory:



Re: Lada 1600 RS
No koukam, myslel jsem ze aspon nekomu by se to mohlo libit 
