"EX" Speedy's Audi S4 2.7bT quattro - STAGE 2+

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od Speedy » 08 črc 2009, 18:52

cenove tak 500kc ale ja svarenemu kolu proste neverim
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
Cierny korzar
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 29
Registrován: 20 kvě 2008, 17:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od Cierny korzar » 14 črc 2009, 14:12

Prepac, ale tie biele kolesa su strasne .Nelibi . Fakt spatky ty BBS a folie by sem dal taky dole. Odtrhovou hranu chvalim. :flag
Audi V8 Quattro 4,2 280 PS
Audi S3 8L Turbokit 420PSi b a
Obrázek

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od Speedy » 01 srp 2009, 00:20

novy vzhled:) svetla jsou k nicemu
Přílohy
30072009187.jpg
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 43
Registrován: 16 kvě 2008, 14:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od SpeedyS4 » 07 zář 2009, 18:09

tak uz mame zpet bbsa na dunlop sport maxech

a druha inovace budou silikonove hadice...ty seriove zacinaji praskat...
Obrázek

ted mam ejn otazku, je nutne kupovat sirsi spony? ty slabe co jsou origo by snad mohli stacit si rikam
Subaru Impreza WRX STI - 2.0T 300PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od ciky » 07 zář 2009, 18:10

na tvoje tlaky určitě:)))
viva´la QUATTRO

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 43
Registrován: 16 kvě 2008, 14:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od SpeedyS4 » 07 zář 2009, 18:12

myslis na tech 0,8baru ? taky si rikam :)
Subaru Impreza WRX STI - 2.0T 300PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od tsin » 07 zář 2009, 18:13

sirsi sou hezci a dokonce vim u koho bys je mel za "pusu"
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 43
Registrován: 16 kvě 2008, 14:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od SpeedyS4 » 07 zář 2009, 20:01

:) to ja vim taky..ale prave zjsituju ucelnost....ty slabe se do tech hadic zarezavaj takze z tohohle duvodu bych to mozna resil..tlaky zustanou zatim stejne
Subaru Impreza WRX STI - 2.0T 300PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS

Uživatelský avatar
Cierny korzar
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 29
Registrován: 20 kvě 2008, 17:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od Cierny korzar » 15 zář 2009, 12:27

Ja sem ty hadice taky menil na s3 a moc se mi nelibi kvalita spracovani , pulku sem musel upravovat , jak si na tom ty ? Turba ti tlaci spolu 0,8 nebo jedno 0,8 a druhy taky ? Ja mam zatim Turbo na s3 nastaveny na zabeh na 1bar ale po zabehu cca 1000km bude 1,9baru ..no a jeste taky cekam na vyfuk od Mayera. :service Hodne zdaru.
Audi V8 Quattro 4,2 280 PS
Audi S3 8L Turbokit 420PSi b a
Obrázek

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S4 - 2.7T Quattro

Příspěvek od tsin » 15 zář 2009, 12:55

Cierny korzar píše:Turba ti tlaci spolu 0,8 nebo jedno 0,8 a druhy taky ? .
a neni to jedno? nejde o tlak ale mnozstvi vzduchu
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Odpovědět