audi 90 2,3 Quattro

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od Speedy » 03 říj 2009, 23:25

ou tak to je skoda...co to vyresi...lepsi pumpa a hadice co neco vydrzej? myslim ze zbejva jen doladit mouchy....
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od tsin » 04 říj 2009, 08:36

tlak je dobrej mame walbro.. mozna trochu nejak snizime tlak aby zatim tlacilo jenom pul baru, pokusime se tomu dat trochu vic benzinu, nastavenim rozdelovace paliva (obrovska pakarna)... ale celkove uz nemame moc motivaci poustet se do neceho vetsiho spis budeme laborovat s tim co mame a cekat na zimu a s tim jdouci prechod na elektronicky vstrikovani
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od tsin » 12 říj 2009, 10:58

utopie
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od Hasis » 12 říj 2009, 11:26

ten odpich vypadal nebezpecne.)
VéTéeS Powa

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od Speedy » 12 říj 2009, 19:31

jaka je momentalni situace audinky? podle videa jsem to moc nepoznal
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od tsin » 12 říj 2009, 19:54

situace je stejna jako po zavodech, nejede to.. ted budeme zase chvili setri chechtaky na prestavbu na elektronicke vstrikovani.. ted sme koupili notebook do auta, tento mesic jeste koupime sirokopasmovou lambu s moznosti nezavislyho logovani a taky cidlo teploty spalin.. no a pres zimu koupime vetsi turbo, jednotku a pak snad budeme zase chvili jezdit..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od mihal.1 » 05 lis 2009, 22:53

Obrázek
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od Speedy » 06 lis 2009, 10:18

ukaz ji v akci... kazdopadne ten zvuk byl brutal..:V8:.Power
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od mihal.1 » 06 lis 2009, 17:34

ja jezdim podle predpisu zeptej se cikyho i roggyho
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: audi 90 2,3 Quattro

Příspěvek od tsin » 06 lis 2009, 17:43

hlavne mas ridicak, ne jako nekdo :D
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Odpovědět