este ke me dorazila jedna bezprostredni kdyz me tahli z trate...
jinak sem swifta tento tyden ucil na E85... v nadrzi bylo cca 2l Vervy, dolil jsem tam plnou (tak 18l) E85tky... na soucasny nastaveni jsem to akorat tak nastartoval, na zbytky benzinu to normalne chytlo, ale pak se to zaclo hadat... tak jsem steloval a kroutil se vsim moznym co mi prislo pod ruku, vzdy jsem najel cca 8km a vratil se zpet na dilnu, neco prenastavil a jel zas.
jelikoz nemam k dispozici WB lambdu ani podobny gadgety za tisice, musim to resit takhle, "podomacku" ... s letmym startem na stejny kvalt a rychlost jezdim cca 1,5km sprint do celkem prudkyho kopce... zacal jsem s maximalkou kolem 140 na vrcholu kopce, dostal jsem se na cca 165, takze rekneme ze na etanol jsem to nastavil asi nelip jak to slo.
to je asi tak vse, co sem zjsitil urcite... na Vervu 100 jsem tam stejnym stylem mel taky kolem tech 160, ale to bylo jinej den za teplejsiho pocasi, precejen ted byla krasne zima, tak to opravdu jelo hezky... nemuzu rict jestli je to rychlejsi, nebo pomalejsi, jelikoz na aute porad neco upravuju a podle vysledku na zavodech zrychluju, ale tam pusobi asi milion dalsich faktoru...
ted jsem byl na geometrii a zjistili jsme, ze napravy jsou opravu tam, kde maji byt o po tom kotrmelci, takze sobotni zavody snad ukazou pravdu.
Rozhoduje se o titulu ve skupine mezi T. Novacekm (hlavni ridic FS.02 formule student CVUT, nevim estli ste to zachytli minuly tyden v TV) a mnou; vzdy mi daval za usi, ma asi tak o 100% lepsi auto, tak uvidime jak to dopadne
drzte palce
