VW Polo 2F Coupe G40

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od Hasis » 09 bře 2011, 18:42

no to je velkem streka :D ale uprav by to urcite chtelo dost. hlavne zadni patky...
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 10 bře 2011, 13:58

Tak na zadní patky se stejně i u Pola dělali takový domečky z 3mm plechu, ale to bys musel kvůli pevnosti stejně dělat, takže to nevidim jako problém.
Jako řešení vidim, sehnat někoho s 3door 205 z okolí ať nám jí postaví na chvíli na dvůr...
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 13 bře 2011, 21:12

pokráčování ze strany 13:
takže motor by byl v autě a přišlo se na vyřešení vedení oleje,vzduchu, výfuku a eště tam někam umístit chladič a saharu.

první díl výfuku dopadl nějak takto
Obraz0252.jpg
poté se, asi na třetí pokus vychytalo mazání turba
Obraz0254.jpg
pak jsme vymysleli finální verzi chladičů, zatím bez olejového, vodní chladiče jsme zkoušeli od swifta, přez punto, uno turbo, až jsme nakonec skončili u seriového G40tkového, akorát se umístil více na střed než je v serii
Image0257.jpg
vyrobili jsme vedení vzduchu od turba do IC, poté bylo nutné vyrobit delši šroub pod olejový filtr na odbočku do olejového chladiče (kterej tam původně být neměl). tady jsme měli krapet problémy s hadicema, dvakrát se musely vyndavat z auta a vezli jsme je na přelisování, páč furt močili... mezitim se dovyrobilo vedení vzduchu z IC do klapky, kam se před klapku vrátilo čidlo teploty vzduchu v sání a přidal se BOV
Image0294.jpg
IMG_0525.JPG
IMG_0527.JPG
IMG_0529.JPG
takhle jsme zkoušeli těsnost vedení vzduchu - 2 bary to drželo, tak jsme si to uznali :dance
Image0296.jpg
pak jsme si zase dělali srandu z Romana :lol
IMG_0535.JPG
no a pak uz se startovalo - video je tu vyse
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 13 bře 2011, 21:46

trošku frankenstein, ale zavrčelo to a my věděli, že s tímhle motorem můžeme počítat - sice jsme ho měli otevřenej, ale nikdy jsme ho neslyšeli vrčet, tak nejistota tu byla.
Image0299.jpg
Image0302.jpg
pro velký úspěch dobrý den - motor ven
Image0314.jpg
Image0317.jpg
umístit do kouta, vypraskat "stojan na motor" a začla další kapitola: zástavba do "ostré" kastle a úprava na novou sezonu:

tam se musel nejdřív vyndat původní motor, kterej byl eště kompletně nastrojenej po dojetí sezony 2010
Image0331.jpg
Image0333.jpg
doladili jsme držák altíku a přeházeli řemenice na jednoduchej řemen (gelader je hnanej dvojitym řemenem a dvojnásobně těžkýma řemenicema, tak ty šly ven)
Image0336.jpg
a je tam koťátko ;-)
Image0348.jpg
držák chladičů
Image0351.jpg
no a potom začala veliká sranda. vyvaření děř v prazích a výroba vlastního rámu, ale to zase příště ;-)
Přílohy
Image0351.jpg
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 13 bře 2011, 21:55

jo a za dnešek asi takto ;)

http://www.facebook.com/v/1826285104281

zavrčela, ale vyjet jsme nestihli - venku nám zhasli a eště neni kompletní elektrika (je to trošku vidět na videu) a značky leží v jiným městě, takže v týdnu vyjedem. asi ale bez oken zatim :lol
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 15 bře 2011, 21:52

za dnešek elektrika kompletní
odpojovač chcípá kompletně celý auto a vybíjí cívku (dle J) ;)
zjistili jsme že nám nesvítí palubka - uvidíme jak moc se nám bude chtít tohle řešit - světla jdou, budíky taky, tak jsme si na otáčkoměr svítili lampou z dílny :lol - teda proto, že jsme konečně vyjeli z dílny. hned na první nafouknutí ulítla hadice před ICčkem, tak jsme to znova přešly a na druhej pokus už to bylo lepší - jen ty videa vůbec nevyšly... vidět jsou koncový světla a slyšet z toho skoro nic neni...

takže za dnešek najeto asi tak 5km, propáleno tak 7 litrů benzínu (bestie hladová :-( )

a na sobotu máme naplánováno testování na jednom letišti, tak to konečně pořádně zatížíme - dnes to bylo jen tak 1-2-prásk-3-brzdy-pfutšh!- a otočka a znova zpátky :driver

nějak jsme nestihli nandat okna, dveře, pásy a tak, tak jen lehce :-D
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od Patejl » 15 bře 2011, 22:23

dnes to bylo jen tak 1-2-prásk-3-brzdy-pfutšh :-D :-D :-D
SS GTI

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 15 bře 2011, 22:28

no pfutšh! to zatim nedělalo, tak veliká radost :radost :radost
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Tiger.s
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 577
Registrován: 18 čer 2008, 18:58
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od Tiger.s » 16 bře 2011, 16:32

:shock: Krása já ci taky takovou dílnuuuu :'-( :oops:

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 16 bře 2011, 17:48

hej ! máte chválit auto a ne dílnu :-D :-D

je pravda, že zázemí máme slušný - na naše poměry až nadprůměrný. neni to škoda Motorsport, ale co sem slyšel, tak bordel je všude stejnej a je jedno jestli je to u Franty na vsi (naše dílna ;) ) nebo fabrickej tým :lol

jen ta zdviž nám tam chybí jak sůl... plány jsou, ale to aby sme celou sezonu nezávodili a všechny prachy půjdou do přestavby - máme nízkej strop na zdviž :-(
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět