aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 19 pro 2009, 22:53
tak od ceho je auto

aby si na nej koukal?:)
ps: nemas pujcenej muj VAG kabl? nemuzu ho najit....
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
tsin
- Zkušený

- Příspěvky: 432
- Registrován: 16 lis 2008, 21:56
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tsin » 20 pro 2009, 02:39
spis sem to myslel tak ze si to mohl udelat driv a nebo rovnou upgrade

kabel my ustecaci nemame, ale klasika, ze ho nemuzes najit

jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 08 led 2010, 17:59
Taak turba jsou na tom asi tak.... prasklina na vyfukove komore...jedno pousti olej ..a druhe ma axialni vuli...
Momentalne jsou na stolici
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
mihal.1
- Pokročilý

- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 srp 2008, 23:27
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mihal.1 » 08 led 2010, 18:44
kdyz sou na tom takhle nebyly by lepsi v kosi nez na stolici ??

Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro
-
tsin
- Zkušený

- Příspěvky: 432
- Registrován: 16 lis 2008, 21:56
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tsin » 08 led 2010, 18:46
mihal.1 píše:kdyz sou na tom takhle nebyly by lepsi v kosi nez na stolici ??

asi tak, dela jakoby nemel na novy

jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 08 led 2010, 19:26
To uvidime....zatim cekam na cenu..v nemecku je to ted samej svatek, tak podle cen dilu se rozhodnu jestli nejake hybridy, nebo vetsi, nebo nove.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 14 led 2010, 01:34
Tak další krok..ještě ale řeším jakého výrobce K04ek
1.turbo:
2.turbo
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
-
Jerry-X
- donate

- Příspěvky: 345
- Registrován: 23 kvě 2008, 07:20
- Bydliště: Bílina
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jerry-X » 25 led 2010, 21:27
fotky z mojí druhý práce

akorád ty šlapací kola v pozadí S4

-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 25 led 2010, 21:31
ty kola pak dostanu možná místo audi, když nezaplatim.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06