
ale rozhodne to nebylo jednoduchy. ve ctvrtek jsme do noci dodelavali najizdak (patejlovo "seriovy" GTicko). patek musel pepe do prace, ja udelal rano rychle prejimky a letel sem na sterjdovo svatbu, takze cistyho casu na najizdni sme meli tak 2hodiny - nastesti to byly jen 2 RZ, takze jsme to zvladli najet celkem v pohode...
este vecer po rozprave jsme vymenili lambdy, pac na zavodaku byla sirokopasma a ponekud umrel budik, takze musela ven, aby se neposkodila a sla tam serie z patejlovky, jen aby to nefucelo ven...
no rano to zacalo hned na prvni RZ dost napinave - pri prejezdu na RZ jsem zjistil, ze nam to ponekud nebrzdi - to se dalo cekat kdyz sem nahodil novy desticky a jelikoz sem nesehnal zavodni nafofr, tak tam sly seriovky... ale takhle spatny sem to necekal... pocitalo se s tim a jelo se umerne tomu, ale stejne - na jednom prujezdu vsi jsem nemel napsanej koren na vnitrku zatacky a uz bylo hejchuchu


http://www.stream.cz/uservideo/599478-z ... olvarskeho
na prejezdu na RZ2 povidam pepovi, ze to vubec nechce jet, ze nam asi zakukal motor a on prej ze si mam uvedomit z cim sme to najizdeli (patejlovo vostrost po GO motoru) a cim ze jedem ted (udejchanej veteran se seriovym vylitanym motorem), tak sme to vzal jako fakt a uz mi to pak neprislo a asi to jede normalne, ale ten motor uz fakt musim udelat

no a aby to nebylo malo, tak pri cekani na start na RZ2 si kluci z druhyho swifta vsimli, ze nam z toho ponekud chcije olej - ponekud DOST... vytocil se simerink na vacce a temer veskerej olej vychcal ven do motorovyho prostoru. ja bych to poznal az kdyby padl tlak a to by bylo pozde, takhle jsme byli schopnej simerink vratit zpatky a pro sichr jsem mezi rozvodovy kolo a ten simerink dal plastovou stahovaci pasku, jen tak navolno, aby se o nej ten simerink pri dalsim pokusu o sabotaz zastavil. a ono to fungovalo celej den


na prejezdu na treti RZ jsem konecne prenastavil regulator brzd tak, ze to zaclo brzdit jako auto a ne jako debil jen zadni napravou

na 4.RZ na jedne kratsi rovince staly v lese ceste dve srnky - mala a velka. nevim co bych delal kdyby neutekly, ale ja sem rozhodne nebrzdil

pak uz sme to celkem v klidu dovezli do cile. doporucuju kouknout na data z RA - aplikace pro smartphony a apply, takova jednoducha telemetrie, skoda ze nelogovalo vic lidi, takhle mam srovnani jen s jednou 2,0TS alfou a zajimavy je, ze jedem temer vsude o 30% vic jak on... a to byl druhej ve skupine...
www.rallyanalytics.com
onboardy dodam, urcite doporucuju RZ2 - prujezd lesem, kde sem loni skrabnul strechu...