aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
jirka toledo
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 33
- Registrován: 17 lis 2009, 12:03
- Bydliště: Rokycany
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jirka toledo » 04 úno 2010, 23:36
tsin píše:ciky píše:tady se to ohýbá tak jak to je ..bez výplně...kolik si dával za ohýbačku jestli to není tajemství
to se mi nezda, na to to ma dost malo zdeformovany
Zdeformovaný...nic se do trubky nedávalo , je to ohejbačka koupená ve švédsku , záleží jaké použiješ kopito, samozřejmně musíš úměrně ke síle trubky kdybych dal menší (ostřejší) deformace větší
čtyři válce, jedno turbo, kůler k tomu, nastnota v nádrži a čipík do všeho kecá
-
tsin
- Zkušený

- Příspěvky: 432
- Registrován: 16 lis 2008, 21:56
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tsin » 04 úno 2010, 23:41
na ty ohejbacce neni nic jinyho oproti nasi jenom z ni mozna o neco min prosakuje olej skrze zpetnej ventil a ma hezci lak, tj tak vsechno, jeste ma taky mozna jinej tvar tech vlozek ktery se tam vkladaj a upevnujou pomoci cepu, ale to neni videt na fotkach..
nam se preci deformovali i na ten ram na predek..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
AM racing team
- Začátečník

- Příspěvky: 6
- Registrován: 12 úno 2010, 21:28
Příspěvek
od AM racing team » 12 úno 2010, 21:42
Četl jsem váš příspěvek

V příloze J automobilových řádů tento rozměr trubek není.A pokud vám do závodního auta stačí 20m trubek,jste dobrodruzi.Jakej máte prořez ? a jak usazujete trubky co materiál na vyztužení křížů a patek a máte k trubkám materiálový certifikát o obsahu příměsí? a čím svařujete? Musím říct ,že po zhlédnutí vašeho chlubení bych do vašeho auta neposadil ani kámoše co ho nemám rád

Mám zkušennosti že právě takovýto přístup kbezpečnostním prvkům se dost zle vymstí.Pokud mám rám takový jaký má být,mohu mít veškeré blatníky a dveře z karbonu tam můžu šetřit na váze a ne na rámu.Tím co jsm viděl na fotkách bych s nechlubil.
-
jirka toledo
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 33
- Registrován: 17 lis 2009, 12:03
- Bydliště: Rokycany
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jirka toledo » 13 úno 2010, 16:26
já se taky nechlubím , kadždopádně je to moje věc tak se starej o své bezpočnostní prvky Díky.
čtyři válce, jedno turbo, kůler k tomu, nastnota v nádrži a čipík do všeho kecá
-
ciky
- donate

- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ciky » 13 úno 2010, 18:38
Káždopádně je to jen tvoje věc, ale myslím že názor "Racingteamu" stojí za zamyšlení

viva´la QUATTRO
-
jirka toledo
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 33
- Registrován: 17 lis 2009, 12:03
- Bydliště: Rokycany
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jirka toledo » 13 úno 2010, 18:55
jak jsem psal na začátku , auto nebude jezdit 150km proti stromu, maximálně se překulí na střechu a i takovejch míst je na trati málo řek bych žádný ale stát se může cokoliv , auto se staví pro srandu protože je škoda ho dát na likvidaci, koukni na ewrc tam je video z tymákova a pak posud co tam jezdí za auta a jak je to s bezbečností každopádně tam jde o svezení srandu a hlavně se setkat s kamrádam prohodit slovo a dát si klobásu...
čtyři válce, jedno turbo, kůler k tomu, nastnota v nádrži a čipík do všeho kecá
-
ViktorW.
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 35
- Registrován: 23 kvě 2008, 09:15
- Bydliště: TEPLICE/ŘEHLOVICE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ViktorW. » 13 úno 2010, 20:17
Hlavně Jirka už v pár závodních autech seděl a celkem i rychlejch takže hledisko bezpečnosti zná určitě dobře a ví co si muže dovolit tam kde se konkrétně toto auto bude používat
-
tsin
- Zkušený

- Příspěvky: 432
- Registrován: 16 lis 2008, 21:56
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tsin » 13 úno 2010, 20:17
a par piv..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
jirka toledo
- Středně pokročilý

- Příspěvky: 33
- Registrován: 17 lis 2009, 12:03
- Bydliště: Rokycany
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jirka toledo » 14 úno 2010, 01:46
přesně tak viktore, jsme mistři ve volném poháru v H3 v roce 2007 z 8 závodů 7x první jednou druhý takže něco už jsem na trati zažil
tisne samozřejmně při RZ si pivko nedám
abych nekecal tak tady je jedna moje vitrýnka s pohárky ... jeli jsme i bohemku opravdu zážitek hlavně Navarov...

čtyři válce, jedno turbo, kůler k tomu, nastnota v nádrži a čipík do všeho kecá
-
Jerry-X
- donate

- Příspěvky: 345
- Registrován: 23 kvě 2008, 07:20
- Bydliště: Bílina
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jerry-X » 14 úno 2010, 16:10
nechci se tady hádat ale bylo mi řečeno že 22m trubek stačilo na okruhoví rám
v roce 1985,
momentálně děláme rám do Oplu Astra, zatím je v něm 25m trubek + 2m prořez
rám se staví dle přepisů pro evropu, příloha "J" pro rok 2010