Suzuki Swift GTi by jaski (ex Aladin's car)

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od fokr_jr » 11 bře 2010, 12:58

no podle me jednotka u swifta moc do talku benzinu nemluvi - ta resi jen predstih, vstriky a tyhle veci v motoru. pumpa jde furt a seriovej regulator tlaku je rizenej podtlakem ze sani... ja mam nastaveno momentalne neco pod 4bary...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

jagy
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 52
Registrován: 05 říj 2008, 16:49

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od jagy » 11 bře 2010, 13:01

Nejake padne argumenty v cem je to lepsi? Protoze jsem nevidel bezny atmo motor, ktery by potreboval vic, jak seriovy tlak.

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od fokr_jr » 11 bře 2010, 13:42

seriovy tlak na swiftu je maly - neco kolem 2,2baru... muj zaznam z brzdy by ti stacil?
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

jagy
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 52
Registrován: 05 říj 2008, 16:49

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od jagy » 11 bře 2010, 14:11

Graf klidne dej. Jenze jde porad o to, ze ty menis palivo ve vsech otackach.. dost necitlive. Ridic palivo muzes pres ecu a nepotrebujes regulator. AFR mas zmerenou? S tema cca 4barama to bude asi dost bohata smes ne?

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od fokr_jr » 11 bře 2010, 14:23

AFR mam v planu... chapu, ze v jednotce muzu zmenit dobu otevreni vstriku, ale nezmenim ji tlak paliva... CPU u Swifta nerguluje tlak pumpy jako to ma myslim audi, nebo neco... ta proste otevre a pumpa jede naplno furt...

ale to je malinko OT...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 14 bře 2010, 21:54

tak, sání dole... musím poděkovat svému bratrovi :radost
snad to dáme dohromady potom...
rac1.jpg
rac2.jpg

a chci se zeptat, co je tento pičinec, který je přišroubovaný na sání?
rac3.jpg

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od fokr_jr » 14 bře 2010, 22:21

sytic - de do toho voda a nejak to meni podtlak pred/za klapkou

vyndat, sani zaslepit :dobry
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Benda » 15 bře 2010, 09:44

Přesněěěě, na závodním sání toho opravdu moc neni:) Všechno dolu...
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 20 bře 2010, 12:10

sání před...
sani_pred.jpg
po zvětšení vstupního otvoru na 60mm
sani.jpg

a sání společně s novýma benzínovýma hadičkama
sani+hadice.jpg

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 23 bře 2010, 16:16

nové pístky a gumičky do brzd
pistky.jpg

a těsnění víka ventilů, těsnění sacího potrubí a zadní brzdové destičky
tesneni.jpg

Odpovědět