Opel kadett X14XE
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Opel kadett X14XE
Jedná se Opel Kadett E - původně zamýšlen na normální každoděnní ježdění.
>>>>>>>> http://petrvod.rajce.idnes.cz<<<<<<<< FOTO/foto
Tech parametry
Nový motor x14xe původně z corsy B s papírovým výkonem 66kw/90k
**odlehčený setrvačník
**sportovní filtr
**zaslepený EGR ventil
**Power Box - podomácky okopírovanej mantzel PB
** výfuk komplet v průměru trubky 55x1,5mm , bez katu , místo středovýho tlumiče "rezonátor" zadní tlumič vlastní výroby - plně pruchozí vycpán šponama.
Starý motor C14nz- jednobodová stříkačka s papírovým výkonem 44kw/59k
r.v. 1991
co se upráva týče určitě na něco zapomenu ale ty základní věci sem vypíšu
***podvozek
-Ramena v tvrdém uložení upravená pro větší záklony (posunutej čep o 35mm dopředu)
-nové horní uložení tlumičů , sbíhavost nastavena na 0
-Přední tlumiče KONI s nastavitelnou tuhostí, zadní tlumiče taky nastavitelné KONI.
-Pružiny enzo , tvrdší a udajně o 35mm kratší (příjde mi to o víc nekupoval jsem nové takže jistotu nemám)
-nové kulové čepy ramen i řízení+ manžety na polosách atd.
-kola na civilní ježdění 6x13 ET33 s podložkama 20mm vpředu a 10mm vzadu
-na závody 6x14 plechy ET45 v kombinaci s dural podložkama 20/10mm - předek/zadek, nebo alu 6x14 ET25 bez podložek
-pneu rozměr na závody vždy 185/60-14-dunlop SP sport 01 ,Regal racer a na předku se točí Maxsport RB45
-zadní náprava je z astry F se širšíma bubnama - má nové silenbloky,
- pod zadníma nábojema jsem měl dřív ukosové podložky 2° - kola do A
-Přední i zadní stabilizátory z kadett 2,0 8v Gsi
-výstuha mezi ramenama přední nápravy
***Brzdy
-Přední brzdy pochází komplet z corsy B 1,4 16v čili vnitřně chlazené kotouče 236mm, prozatim pouze natříno a nové odvzdušnováky.
-Zadní brzdy bubnové z astry F 1,8 (širší pakny 45mm namísto puvodních 29mm) nové pakny,prasátka a odvzdušnováky + nabarvičkování
***Karoserie
- vyměnil jsem zadní lemy , prahy + pár drobný dírek v přední části (okolo světel atd)
-vevařená výstuha mezi zadní podběhy (profil 35x35mm + patky)
-šroubovaná výstuha mezi přední podběhy stejný materiál
-drobné odlehčení o koberce pod zadní sedačkou atd...
-vystříkané dutiny
-vyvařená + vystužená uložení ramen
***motor+výfuk
-základ je X14XE
- odlehčený setrvačník + vyvážení (-cca 700g)
- Kopie power boxu mantzel
- Filtr KN + odstínění alu plechem
- vyřazen EGR ventil
- výfuk od svodů vlastní výroby trubka 55x1,5mm , bez katu, střed "rezonátor" koncák vlastní výroby plnoprůstřel vycpán šponama.
- vyhozený servo
-- v plánu chip
***převodovka
seriová F10 4Q s novým olejem upravná příruba na blok x14xe
***interier
-Přední sedačky z modelu Gsi
- shift light
-hasičák 2kg - prášek
-volant GP race.race ze Speedpro + nába domorobo
-přístrojová deska s otáčkoměrem
Auto je zatím využíváno jako denní povoz + automobilový slalom skupina do 1400ccm seriové vozy.
>>>>>>>> http://petrvod.rajce.idnes.cz<<<<<<<< FOTO/foto
Tech parametry
Nový motor x14xe původně z corsy B s papírovým výkonem 66kw/90k
**odlehčený setrvačník
**sportovní filtr
**zaslepený EGR ventil
**Power Box - podomácky okopírovanej mantzel PB
** výfuk komplet v průměru trubky 55x1,5mm , bez katu , místo středovýho tlumiče "rezonátor" zadní tlumič vlastní výroby - plně pruchozí vycpán šponama.
Starý motor C14nz- jednobodová stříkačka s papírovým výkonem 44kw/59k
r.v. 1991
co se upráva týče určitě na něco zapomenu ale ty základní věci sem vypíšu
***podvozek
-Ramena v tvrdém uložení upravená pro větší záklony (posunutej čep o 35mm dopředu)
-nové horní uložení tlumičů , sbíhavost nastavena na 0
-Přední tlumiče KONI s nastavitelnou tuhostí, zadní tlumiče taky nastavitelné KONI.
-Pružiny enzo , tvrdší a udajně o 35mm kratší (příjde mi to o víc nekupoval jsem nové takže jistotu nemám)
-nové kulové čepy ramen i řízení+ manžety na polosách atd.
-kola na civilní ježdění 6x13 ET33 s podložkama 20mm vpředu a 10mm vzadu
-na závody 6x14 plechy ET45 v kombinaci s dural podložkama 20/10mm - předek/zadek, nebo alu 6x14 ET25 bez podložek
-pneu rozměr na závody vždy 185/60-14-dunlop SP sport 01 ,Regal racer a na předku se točí Maxsport RB45
-zadní náprava je z astry F se širšíma bubnama - má nové silenbloky,
- pod zadníma nábojema jsem měl dřív ukosové podložky 2° - kola do A
-Přední i zadní stabilizátory z kadett 2,0 8v Gsi
-výstuha mezi ramenama přední nápravy
***Brzdy
-Přední brzdy pochází komplet z corsy B 1,4 16v čili vnitřně chlazené kotouče 236mm, prozatim pouze natříno a nové odvzdušnováky.
-Zadní brzdy bubnové z astry F 1,8 (širší pakny 45mm namísto puvodních 29mm) nové pakny,prasátka a odvzdušnováky + nabarvičkování
***Karoserie
- vyměnil jsem zadní lemy , prahy + pár drobný dírek v přední části (okolo světel atd)
-vevařená výstuha mezi zadní podběhy (profil 35x35mm + patky)
-šroubovaná výstuha mezi přední podběhy stejný materiál
-drobné odlehčení o koberce pod zadní sedačkou atd...
-vystříkané dutiny
-vyvařená + vystužená uložení ramen
***motor+výfuk
-základ je X14XE
- odlehčený setrvačník + vyvážení (-cca 700g)
- Kopie power boxu mantzel
- Filtr KN + odstínění alu plechem
- vyřazen EGR ventil
- výfuk od svodů vlastní výroby trubka 55x1,5mm , bez katu, střed "rezonátor" koncák vlastní výroby plnoprůstřel vycpán šponama.
- vyhozený servo
-- v plánu chip
***převodovka
seriová F10 4Q s novým olejem upravná příruba na blok x14xe
***interier
-Přední sedačky z modelu Gsi
- shift light
-hasičák 2kg - prášek
-volant GP race.race ze Speedpro + nába domorobo
-přístrojová deska s otáčkoměrem
Auto je zatím využíváno jako denní povoz + automobilový slalom skupina do 1400ccm seriové vozy.
Naposledy upravil(a) Petr73 dne 23 kvě 2011, 22:10, celkem upraveno 9 x.
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
tady je k náhlednutí dost fotek z vyváření - pragy, lemy, kapsy pod zadnim nárazníkem , okolí předních světel , kousek v přednim podběhu,...
http://petrvod.rajce.idnes.cz/?sort=&page=2
http://petrvod.rajce.idnes.cz/?sort=&page=2
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
civilní vzhled (ted už jsou teda zadní blatníky v laku...
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
zadní náprava z astry kola do A díky ukosum pod nábojem
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
svody vlastní výroba + omotávka thermo tec
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
jinak veškerý fotky postupu prací a fotky ze závodů najdete na
*********** http://petrvod.rajce.idnes.cz *************
mylsim že je to takle lepší než než sem tedkon práce za 2 rok tlačit po jedný fotce
za každou at už kladnou nebo zápornou reakci k autu budu rád
*********** http://petrvod.rajce.idnes.cz *************
mylsim že je to takle lepší než než sem tedkon práce za 2 rok tlačit po jedný fotce
za každou at už kladnou nebo zápornou reakci k autu budu rád
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
tak ještě jedna někdy z lonska - levá votoč 180° na galuskách 175/70 )
letos bych rád skusil jet nějaký závod do vrchy.. láká mě hlavně srpnový Ještěd do te doby se ale musí doladit přední brzdy , zadní tlumiče a možná další věci na který se zase postupem času příjde:)
letos bych rád skusil jet nějaký závod do vrchy.. láká mě hlavně srpnový Ještěd do te doby se ale musí doladit přední brzdy , zadní tlumiče a možná další věci na který se zase postupem času příjde:)
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel kadett C14nz
vypadá to hezky. ...a plánuješ to odstavit z normál ježdění a dát výkonější jednotku nebo ti to takhle dostačuje?
viva´la QUATTRO
Re: Opel kadett C14nz
Ahoj , děkuju - no nějaký změny ještě v plánu jsou hlavně přední brzdy a zadní tlumiče jsou v podstatě aktuální dál drobnosti jako lepší závodní volant a hrozně rád bych splašil někde strmý řízení.. tady ty 4 otáčky z jednoho rejdu do druhýho neni uplně ono, ale co se týká pohonné jednotky hcci zůstat ve skupině do 1400 a v kategorie seriový auta takže zase moc vymyšlet si nemužu zajimavý by asi bylo přestavět ten motor na verzi se 4bodovou stříkačkou která má v základu 60Kw což už by nemuselo jet uplně špatne v porovnání s ostatníma atmosferickejma 1,4.
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ
Re: Opel kadett C14nz
Vidam tohle auto na slalomech v Milovicich
Koukam ze taky kazdej nakoupil regaly
Jinak si myslim ze nejlepsi by byl swap na 2.0 8v 85kW byl bys ve vyssi skupine, ale mel bys vetsi sance. V ty do 1400 je to zabity peugeotama a nadopovanyma felama.
Koukam ze taky kazdej nakoupil regaly
Jinak si myslim ze nejlepsi by byl swap na 2.0 8v 85kW byl bys ve vyssi skupine, ale mel bys vetsi sance. V ty do 1400 je to zabity peugeotama a nadopovanyma felama.
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com
www.michalpavlik.com