Tak celej dnešek (22.8 ) jsem zasvětil corse a vyvařování pro ty co nemají tušení co znamená celej 7:00-18:30
Boužel se ukázalo že po vybroušení rzi se plech dal trhat rukou tak šel taky ven
Moje maličkost
Tuna prachu po broušení (vařily se všechny díry ty malí kulaty atd a vše se kitovalo a po té brousilo )
Natírání
Nákup :
sinentbloky 2x favorit, třikrát corsa (jeden rezerva) ,kulatina na výrobu držáku ,2x nástřik podvozků a dutin a vingl na další plán
Starej rozpadající se vejfuk
Bez vejfuku ale s KATEM
Pepa nemá rád katy tak mi ukecal

Ale ten uřízl sám abych já byl z obliga (doma

)
Vaření vejfuku (už je naměřenej a zbodovanej ) jinak komu se nelíbí přechod do tlumiče tak se nedá nic dělat

Až tam bude 2,0 příjde totiž uplně jinej tlumič a tenhle bude na prodej tak sme ho nechtěli moc poníčit.
Svěsil jsme zadní nárpavu kvuli čištění a stříkání spodku
Je to oupl no
Nastříkáno
Dneska přišel balíček s barvou a pár drobnostma , pak jsem koupil relé (spínání sahary),vypínače, pásky k uchycení kabelovýho svazku ke karoserii
Pak nápravy připravený na repas
A poly-sinentbloky
Kabely pro přemístění baterie dozádu
Tak jsem se pusti do natírání
Před:
Po:
Pár věcí natřenejch není protože se tam bude ještě vyvařovat včetně lemů
A kabílky je jich tam sposta zbytčnej takže poletí smykem fuč
A nemáte někdo tušení co je tohle za konektory??? Byli tam zamotaný ve svazku v půlce dveří nemám tušení co to je

Zbytečný kabely (vše co má fungovat funguje ) bude se ještě pokračovat hned co sundám palubku
Rozebraný zadní bubny z tigry který použiju jako základ k zadní kotoučové brzdě složené z : předních kotoučů Vectra A 2,0 16V 256/24mm ,předních třmenů škoda 130 a hydra ručky
A připravená přední a zadní naprava na pískování a lak (zadní mám v dílně musím zni dostat šroub
A konečně to nejzajímavější

C20xe ve verzi 115kw , včera sem se stím byl proje a jede to moc pěkně neklepou hydra ani nikde nic neteče bud ted v neděli max příští týden pro něj jedu
