dlouho jsem se tu neukázal

Někde tu mám topic, kde jsem se již představoval se starým autem.
Jak možná někteří postřehly, stavěl jsem přes minulou zimu jiné 200SX, do kteréh jsme implatovali SR20DET S14.
Takto vypadalo na jaře 2009, ještě skoro panna


Před zimou 2009 těch ťukanců bylo víc

Hned při prvním testování asi v březnu 2010 jsem to opět opřel v sosnový


Nějaký akce 2010





Pak v Sosnové na pátem kole CDS mi to celkem šlo, až jsem to nechápal já sám


Ale při semifinále se to posralo jak mohlo, někudy začal téct olej na svody a průšvih byl na světe..

Potom auto nejelo tak jak mělo, střílelo do výfuku, nešlo za plynem atd.
Kluci v Kageki Racing přišly na to, že to bylo podpálenýma ventilama.
Ale když už byla hlava dole, stálo za to okouknout jak vypadá spodek.
Při rozebírání se přišlo na prasklý píst, který měl zřejmně za vinu to hoření ( Zřejmně přes něj šlo mnoho oleje do hlavy, kde to začlo cákat odvětráním )
Tak se objednali nějaké nové věci na spodek, nové písty CP Pistons s vrtáním 87mm a kompresí 9:0.1
Pak taky vstřiky Nismo 555cc, nový výfuk, ecu Apexi PowerFC D-Jetro ( to je verze při kterí není potřeba afm, ale map sensor ) atd..



Motor v autě a řádně uklizíno..

Výfuk


A nějaký videa..
http://www.youtube.com/watch?v=dv1ZXynb67c
First start
http://www.youtube.com/watch?v=htmLsW0F5SQ
Teď to jen zajet, naladit a můžu vyrazit na trať

To je zatím tak nějak všechno
