Škoda "favorit" / NEW FELICIA A5
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Škoda "favorit" / NEW FELICIA A5
tak už je možná na čase představit mého žrouta času a peněz....
V loni v létě jsme s tátou koupili krásnýho zelenýho favorita za 3500kč s pulkou nádrže, zimáky a s luxisními potahy z minulého století prostě taková výhra v loterii. Hned o víkendu z auta šlo všechno pryč a zbyla jenom kastle. tak začala jaká si stavba naší první závodní evoluce vozu
Za ten rok a půl bylo vyzkoušeno spoustu motorů, převodovek, tlumičů, diferáku, přibylo spoustu pomačkaných plechu, křivých kol, sjetých gum a hlavně bylo spáleno hodně benzíínu !!
Auto bylo stavěno za učelem abych se do začátku něco naučil jak jezdecky tak po technický stránce a postupem času přešel do něčeho většího.
Takže parametry vozu
váha: 690 - 720 kg
výkon: cca 1xxkoní
Vmax: 165km (5 na 7500ot)
motor : 1400
vačka 300/300 (Kvajzar)
plnění: čtyřklapkové vstřikovací těleso (GSXR 1000)
hlava: p.Řezáč (Kořínek) formulový kanály, spasováno se sáním, upravené vodítka a ventily, kulatý sedla
setrvák: 4 kg (stočené i řemenice)
písty. almet (bombírung)
chlazení: vodní chladič octavie wrc + 315mm spal ventilátory, chladič oleje Mocal octavie wrc 8 řadý
výfuk: svod 4-1 (ŠM), 40 m termopásky, 55 nerez trubka, koncák Áčko (hlušička)
Motor je celkově vyvážen - klika, řemenice, setrvák
převodovka: 5q všechno rovný - pohárova by ivan sixta
stálej převod: 4,16
špéra: kitová lamelová oboustraná (Russia)
spojka: sachs + přítlačák 1,6 felda
přední náprava: unibal
ramena felda 1,6 stejně tak nápravnice
řízení se strmým šnekem
zadní náprava vyztužena zesilena, podložky pod náboji +2cm
tlumiče: Protlum race top
uložení: komplet unibal
brzdy: předek 260 kotouč clio, zadek 235 golf gti
brzdiče: předek 4 pístek škoda 130, zadek VW golf gti II
rozvody brzd v pancířy komplet
pumpa 1,6 felda
omezovač brzdnýho tlaku willwood
ručka hydraulika, váleček willwood
interier: jen to nejnutnější...
flockovaná přístrojovka (94+)
teploty vody a tlaku oleje, display s kvaltem
volant (GP Race)
sedačky: řidič ušák, spolujezdec wrc (GP Race)
pásy: 3" 4 bod (Omp)
převařená kulisa - krátké dráhy (Mareš)
za řidičem baterie z toyota aigo (5kg)
za spolujezdcem pumpa octavie wrc 9bar
místo rezervy nádrž ATL (20l)
rám částečná kopie předlohy J.
exterier: odlehčeno
kapota, blatníky, pětky, zadní boční dveře - laminát
okna: macrolon, u řidiče a spolujezdce sklo s bezpečnostní folii
barva: černá mat + bílá (inspirace prototyp fabie s2000)
Takovej rychlejší seriák
V loni v létě jsme s tátou koupili krásnýho zelenýho favorita za 3500kč s pulkou nádrže, zimáky a s luxisními potahy z minulého století prostě taková výhra v loterii. Hned o víkendu z auta šlo všechno pryč a zbyla jenom kastle. tak začala jaká si stavba naší první závodní evoluce vozu
Za ten rok a půl bylo vyzkoušeno spoustu motorů, převodovek, tlumičů, diferáku, přibylo spoustu pomačkaných plechu, křivých kol, sjetých gum a hlavně bylo spáleno hodně benzíínu !!
Auto bylo stavěno za učelem abych se do začátku něco naučil jak jezdecky tak po technický stránce a postupem času přešel do něčeho většího.
Takže parametry vozu
váha: 690 - 720 kg
výkon: cca 1xxkoní
Vmax: 165km (5 na 7500ot)
motor : 1400
vačka 300/300 (Kvajzar)
plnění: čtyřklapkové vstřikovací těleso (GSXR 1000)
hlava: p.Řezáč (Kořínek) formulový kanály, spasováno se sáním, upravené vodítka a ventily, kulatý sedla
setrvák: 4 kg (stočené i řemenice)
písty. almet (bombírung)
chlazení: vodní chladič octavie wrc + 315mm spal ventilátory, chladič oleje Mocal octavie wrc 8 řadý
výfuk: svod 4-1 (ŠM), 40 m termopásky, 55 nerez trubka, koncák Áčko (hlušička)
Motor je celkově vyvážen - klika, řemenice, setrvák
převodovka: 5q všechno rovný - pohárova by ivan sixta
stálej převod: 4,16
špéra: kitová lamelová oboustraná (Russia)
spojka: sachs + přítlačák 1,6 felda
přední náprava: unibal
ramena felda 1,6 stejně tak nápravnice
řízení se strmým šnekem
zadní náprava vyztužena zesilena, podložky pod náboji +2cm
tlumiče: Protlum race top
uložení: komplet unibal
brzdy: předek 260 kotouč clio, zadek 235 golf gti
brzdiče: předek 4 pístek škoda 130, zadek VW golf gti II
rozvody brzd v pancířy komplet
pumpa 1,6 felda
omezovač brzdnýho tlaku willwood
ručka hydraulika, váleček willwood
interier: jen to nejnutnější...
flockovaná přístrojovka (94+)
teploty vody a tlaku oleje, display s kvaltem
volant (GP Race)
sedačky: řidič ušák, spolujezdec wrc (GP Race)
pásy: 3" 4 bod (Omp)
převařená kulisa - krátké dráhy (Mareš)
za řidičem baterie z toyota aigo (5kg)
za spolujezdcem pumpa octavie wrc 9bar
místo rezervy nádrž ATL (20l)
rám částečná kopie předlohy J.
exterier: odlehčeno
kapota, blatníky, pětky, zadní boční dveře - laminát
okna: macrolon, u řidiče a spolujezdce sklo s bezpečnostní folii
barva: černá mat + bílá (inspirace prototyp fabie s2000)
Takovej rychlejší seriák
Naposledy upravil(a) Borbet dne 05 úno 2013, 07:11, celkem upraveno 9 x.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda "favorit"
rád byhc přidal foto ale nevím jak
Re: Škoda "favorit"
http://postimage.org/ pak dole jen zkopíruj adresu u Thumbnail for Forums (1)
Popis zní hodně zajímavě
Popis zní hodně zajímavě
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda "favorit"
Naposledy upravil(a) Borbet dne 21 říj 2010, 11:04, celkem upraveno 1 x.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda "favorit"
Naposledy upravil(a) Borbet dne 21 říj 2010, 11:06, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda "favorit"
palec nahoru, tomuhle rozumím až moc dobře. Fánek byl moje první auto, předloni jsem měl jinýho jako winter a vždy do fa sednu rád a jsem v něm doma. Tvůj je fakt
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Re: Škoda "favorit"
takový výpis úprav se čte velmi hezky, a auto vypadá taky velmi hezky takže věřím že to i hezky pojede . A přeju další úspěchy s autem
Renault 5 GTE in da progress
Re: Škoda "favorit"
Moc pekna zavodnicka Klidne nahaz vic fotek ze stavby