Stránka 1 z 25

Škoda "favorit" / NEW FELICIA A5

Napsal: 21 říj 2010, 10:24
od Borbet
tak už je možná na čase představit mého žrouta času a peněz....

V loni v létě jsme s tátou koupili krásnýho zelenýho favorita za 3500kč s pulkou nádrže, zimáky a s luxisními potahy z minulého století :radost prostě taková výhra v loterii. Hned o víkendu z auta šlo všechno pryč a zbyla jenom kastle. tak začala jaká si stavba naší první závodní evoluce vozu :rallye

Za ten rok a půl bylo vyzkoušeno spoustu motorů, převodovek, tlumičů, diferáku, přibylo spoustu pomačkaných plechu, křivých kol, sjetých gum a hlavně bylo spáleno hodně benzíínu !! :driver

Auto bylo stavěno za učelem abych se do začátku něco naučil jak jezdecky tak po technický stránce a postupem času přešel do něčeho většího.

Takže parametry vozu
váha: 690 - 720 kg
výkon: cca 1xxkoní
Vmax: 165km (5 na 7500ot)

motor : 1400
vačka 300/300 (Kvajzar)
plnění: čtyřklapkové vstřikovací těleso (GSXR 1000)
hlava: p.Řezáč (Kořínek) formulový kanály, spasováno se sáním, upravené vodítka a ventily, kulatý sedla
setrvák: 4 kg (stočené i řemenice)
písty. almet (bombírung)
chlazení: vodní chladič octavie wrc + 315mm spal ventilátory, chladič oleje Mocal octavie wrc 8 řadý
výfuk: svod 4-1 (ŠM), 40 m termopásky, 55 nerez trubka, koncák Áčko (hlušička)
Motor je celkově vyvážen - klika, řemenice, setrvák

převodovka: 5q všechno rovný - pohárova by ivan sixta
stálej převod: 4,16
špéra: kitová lamelová oboustraná (Russia)
spojka: sachs + přítlačák 1,6 felda

přední náprava: unibal
ramena felda 1,6 stejně tak nápravnice
řízení se strmým šnekem
zadní náprava vyztužena zesilena, podložky pod náboji +2cm

tlumiče: Protlum race top
uložení: komplet unibal

brzdy: předek 260 kotouč clio, zadek 235 golf gti
brzdiče: předek 4 pístek škoda 130, zadek VW golf gti II
rozvody brzd v pancířy komplet
pumpa 1,6 felda
omezovač brzdnýho tlaku willwood
ručka hydraulika, váleček willwood

interier: jen to nejnutnější...
flockovaná přístrojovka (94+)
teploty vody a tlaku oleje, display s kvaltem
volant (GP Race)
sedačky: řidič ušák, spolujezdec wrc (GP Race)
pásy: 3" 4 bod (Omp)
převařená kulisa - krátké dráhy (Mareš)
za řidičem baterie z toyota aigo (5kg)
za spolujezdcem pumpa octavie wrc 9bar
místo rezervy nádrž ATL (20l)
rám částečná kopie předlohy J.

exterier: odlehčeno
kapota, blatníky, pětky, zadní boční dveře - laminát
okna: macrolon, u řidiče a spolujezdce sklo s bezpečnostní folii
barva: černá mat + bílá (inspirace prototyp fabie s2000)

Takovej rychlejší seriák :dance

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 10:33
od Borbet
rád byhc přidal foto ale nevím jak

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 10:37
od hondzik
http://postimage.org/ pak dole jen zkopíruj adresu u Thumbnail for Forums (1)
Popis zní hodně zajímavě

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 10:41
od Borbet
Obrázek
2009 léto - evo I

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 10:43
od Borbet
Obrázek
2010 léto - evo II

Ještě bez laminátů a sedaček

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 10:53
od Borbet
Obrázek

nedávno jsme jeli závod spíše test v sosnový

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 12:21
od hondzik
palec nahoru, tomuhle rozumím až moc dobře. Fánek byl moje první auto, předloni jsem měl jinýho jako winter a vždy do fa sednu rád a jsem v něm doma. Tvůj je fakt :dobry

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 19:26
od czechino
Nádhera,tohle auto si zaslouží úctu :twisted: Jinak super práce :dobry :dobry

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 20:55
od LoggerR5
takový výpis úprav se čte velmi hezky, a auto vypadá taky velmi hezky takže věřím že to i hezky pojede :) . A přeju další úspěchy s autem

Re: Škoda "favorit"

Napsal: 21 říj 2010, 23:05
od R@ZOR
Moc pekna zavodnicka :dobry Klidne nahaz vic fotek ze stavby ;)