Peugeot 106
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Peugeot 106
Zravím všechny návštěvníky moderátory uživatele dámy a pány.
Před cca půl rokem jsem si pořídil peugeota 106ku s 1,6 motorem.
označení základ:
p 106 1,6 16V
výkon: 87kW/118hp
váha: 1025kg dle TP
max V: 205km/h
motor: 1587ccm
přísun vzduchu: kit sání K&N otevřený
spojka: lamela a přítlačák OMP
výfuk: svody japspeed 4-2-1
decat trubka supersprint
koncový tlumič supersprint
ŘJ: chip
podvozek: tlumiče a pružiny KONI - 35mm tuhostně stavitelné
Brzdy: předek drážkové kotouče 266/ 20,5 mm z p 206GTI Brembo max, destičky brembo,
zadek drážkové brembo 247/8 mm Brembo max destičky Brembo
Interiér: sedačky Recaro jezdec i spolujezdec, zadní nejsou, plasty nejsou
Exterier: původní
Kola: origo Peugeot 16" pneu: Hankook K110.
kola sprint plech 14", pneu matador D13
Po měření změřen výkon 143hp 7250ot, váha 890kg,
plány:
kapota a víko kufru laminát,
jiný podvozek,
sání Dbilas čtyřklapkové,
svody supersprint,
ventili sedla a prižinky tvrdší Dbilas,
ostré vačky Dbilas 292/292
řídící jednotka saxo challange nebo cup
Jelikož jsem po přečtení příspěvků zjistil že jsem to napsal jak tatar tak snad to teď už je víc přehledný a srozumitelný.
Před cca půl rokem jsem si pořídil peugeota 106ku s 1,6 motorem.
označení základ:
p 106 1,6 16V
výkon: 87kW/118hp
váha: 1025kg dle TP
max V: 205km/h
motor: 1587ccm
přísun vzduchu: kit sání K&N otevřený
spojka: lamela a přítlačák OMP
výfuk: svody japspeed 4-2-1
decat trubka supersprint
koncový tlumič supersprint
ŘJ: chip
podvozek: tlumiče a pružiny KONI - 35mm tuhostně stavitelné
Brzdy: předek drážkové kotouče 266/ 20,5 mm z p 206GTI Brembo max, destičky brembo,
zadek drážkové brembo 247/8 mm Brembo max destičky Brembo
Interiér: sedačky Recaro jezdec i spolujezdec, zadní nejsou, plasty nejsou
Exterier: původní
Kola: origo Peugeot 16" pneu: Hankook K110.
kola sprint plech 14", pneu matador D13
Po měření změřen výkon 143hp 7250ot, váha 890kg,
plány:
kapota a víko kufru laminát,
jiný podvozek,
sání Dbilas čtyřklapkové,
svody supersprint,
ventili sedla a prižinky tvrdší Dbilas,
ostré vačky Dbilas 292/292
řídící jednotka saxo challange nebo cup
Jelikož jsem po přečtení příspěvků zjistil že jsem to napsal jak tatar tak snad to teď už je víc přehledný a srozumitelný.
- sr20detn14
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 18
- Registrován: 03 pro 2010, 09:56
Re: Peugeot 106
Zdar moc pěkné auto-tíčko,moc pěkná čísla-hodnoty,jen tak dál a at slouží 

- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 106
super, to se mi líbí 
nicméně s těmi svody supersprint pouvažuj. jeden známej je nahodil na auto a auto na brzdě mělo výkon menší... (kdybys měl záme, znám jednoho, kdo se výrobou výfuků zabývá)...
jak jsi spokojen s drážkovanými kotouči? nežere to moc desky?

nicméně s těmi svody supersprint pouvažuj. jeden známej je nahodil na auto a auto na brzdě mělo výkon menší... (kdybys měl záme, znám jednoho, kdo se výrobou výfuků zabývá)...
jak jsi spokojen s drážkovanými kotouči? nežere to moc desky?
Re: Peugeot 106
díky oboum, svody nevím teprve se budou dávat na auto ted sem jezdil na janspeedech tak uvidime po brzde jiank to desticky docela zere hlavne kdyz sme jezdili na okruzich tak to zralo jak svin ale to bude tim ze mame pomerne mekke desticky.
Re: Peugeot 106
tak máme po sezone a auto se pomalounku začne rozebírat a vymýšlet co a jak dál.
kompletní vyvaření ho nemine, na řadu přijde rám.
nový podvozek XYZ, tvrdé silenbloky, rozpěrná tyč,
motorově bude montováno čtyřklapkové sání,
přijdou ostré vačky, ventily, pružinky a možná i klika ojnice a písty
výfuk supersprint se osvědčil.
brzdová soustava bude předělaná do auta bude osazen omezovač brzdového účinku.
pokud zbyde čas a peníze bude se řešit ještě upgrade brzd na 283mm.
věřím, že se zase posuneme o kus dál a auto bude fungovat jak si představujeme.
kompletní vyvaření ho nemine, na řadu přijde rám.
nový podvozek XYZ, tvrdé silenbloky, rozpěrná tyč,
motorově bude montováno čtyřklapkové sání,
přijdou ostré vačky, ventily, pružinky a možná i klika ojnice a písty
výfuk supersprint se osvědčil.
brzdová soustava bude předělaná do auta bude osazen omezovač brzdového účinku.
pokud zbyde čas a peníze bude se řešit ještě upgrade brzd na 283mm.
věřím, že se zase posuneme o kus dál a auto bude fungovat jak si představujeme.
- sr20detn14
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 18
- Registrován: 03 pro 2010, 09:56
Re: Peugeot 106
Skvělé zprávy,at to pokracuje jak si predstavujete
,hlavně potřebujem dokumentaci a i Tobe se jednou bude hodit,až se clovek do skořepiny nenasouká
těším se na novinky))-




Re: Peugeot 106
Takže díly dorazili, cena převýšila očekávání, musíme vynecaht zatím rám, což je škoda, když už to bude rozebraný a bude se vyvařovat, ale 20000 není k dispozici.
dorazilo sání, podvozek, silenbloky, vačky, ventily, pružinky, omezovač brzdového účinku.
Může se začít pomalu rozebírat, vyvařovat spodek, rozebírat motor a zas vše dávat dohromady.
předpokládaný termín prvního startu 1.2.2012 fotodokumentace bude postupně přidávaná.
dorazilo sání, podvozek, silenbloky, vačky, ventily, pružinky, omezovač brzdového účinku.
Může se začít pomalu rozebírat, vyvařovat spodek, rozebírat motor a zas vše dávat dohromady.
předpokládaný termín prvního startu 1.2.2012 fotodokumentace bude postupně přidávaná.
Re: Peugeot 106
Držím palce! Už se těším na fotky 

Re: Peugeot 106
tak prvni fotka podvozku ještě v krabici.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 106
kolik takový podvozek stojí? co všechno umí?