BMW E36 AZ-PNEU racing team.
Napsal: 09 dub 2012, 22:20
Ahoj.
Když vidím jaké pěkné stroje tu máte tak jsem se rozhodl taky přidat. Tohle autíčko jsem kupoval cca rok zpět v hodně zbídačeném stavu po minulém majiteli. Ten nejen že se k němu nedokázal chovat a v podstatě ho prasil ale dokonce ho i naboural. Celé jaro jsem se věnoval tomu, aby se auto vrátilo do původního stavu což se nakonec docela i povedlo. Odjelo se pár tréninků v rámci Czech Drift Series a pár jízd u nás na Ještědu. Dal jsem si předsevzetí, že pokud to auto přežije léto zaslouží si postoupit do dalšího kola. V říjnu jsem se tedy pustil do další přestavby, interiér šel komplet ven a kluci z AMD racing mě postavili krásný rám. Tím to ale vše začalo. Repasovala se celá zadní náprava, instalovaly se nejtvrdší stongflex silentbloky (žluté). Starý výfuk nahradil postavený nový o průměru 55mm doplněný rezonátorem a posledním tlumičem. Pření náprava dostala tvrdé silentbloky na kostech a stabilizátoru. Ramena byla vybavena UNIBALLy. Na vůz se nasadil stavitelný podvozek. Brzdové vedení se přesunulo z pod auta do kabiny a bylo doplněno o regulátor tlaku na zadní nápravu a hydraulickou ruční brzdu. V interiéru najdeme už jen dvě sedačky, zbytek palubky,hasící přístroj, dva nože na pásy, RRS volant a široké šesti-bodé pásy. Interiér byl vyčištěn od nepotřebných držáků a tapce nahradil 2mm silný plast. Auto teď váží mezi 1000kg a 1100kg (podle použitých kol a hmotnosti náplní). Zadní náprava byla vybavena repasovaným lamelovým samosvorným diferenciálem se stálým poměrem 3,8, původní převodovku nahradila převodovka z M3 (má silnější obal). Motor nedoznal větších změn, instalován je M50B25 znamená to řadový šestiválec o objemu 2500ccm s výkonem 141kW. Pod autem jsou instalovány lyžiny z pevnostního duralu kryjící chladič, motor, převodovku. O chlazení se teď stará chladič z BMW M5 a elektrická sahara, původní vrtule na visko-spojce byla odstraněná. V polovině sezóny se však začne připravovat nový, jako základ mám nachystaný stejný motor, bude ale doplněný novými vačkami, šestiklapkovým sáním s airboxem a plně programovatelnou jednotkou.
videjka
http://youtu.be/LJ6w9iua_BE
http://youtu.be/PTKL1srhatw
Když vidím jaké pěkné stroje tu máte tak jsem se rozhodl taky přidat. Tohle autíčko jsem kupoval cca rok zpět v hodně zbídačeném stavu po minulém majiteli. Ten nejen že se k němu nedokázal chovat a v podstatě ho prasil ale dokonce ho i naboural. Celé jaro jsem se věnoval tomu, aby se auto vrátilo do původního stavu což se nakonec docela i povedlo. Odjelo se pár tréninků v rámci Czech Drift Series a pár jízd u nás na Ještědu. Dal jsem si předsevzetí, že pokud to auto přežije léto zaslouží si postoupit do dalšího kola. V říjnu jsem se tedy pustil do další přestavby, interiér šel komplet ven a kluci z AMD racing mě postavili krásný rám. Tím to ale vše začalo. Repasovala se celá zadní náprava, instalovaly se nejtvrdší stongflex silentbloky (žluté). Starý výfuk nahradil postavený nový o průměru 55mm doplněný rezonátorem a posledním tlumičem. Pření náprava dostala tvrdé silentbloky na kostech a stabilizátoru. Ramena byla vybavena UNIBALLy. Na vůz se nasadil stavitelný podvozek. Brzdové vedení se přesunulo z pod auta do kabiny a bylo doplněno o regulátor tlaku na zadní nápravu a hydraulickou ruční brzdu. V interiéru najdeme už jen dvě sedačky, zbytek palubky,hasící přístroj, dva nože na pásy, RRS volant a široké šesti-bodé pásy. Interiér byl vyčištěn od nepotřebných držáků a tapce nahradil 2mm silný plast. Auto teď váží mezi 1000kg a 1100kg (podle použitých kol a hmotnosti náplní). Zadní náprava byla vybavena repasovaným lamelovým samosvorným diferenciálem se stálým poměrem 3,8, původní převodovku nahradila převodovka z M3 (má silnější obal). Motor nedoznal větších změn, instalován je M50B25 znamená to řadový šestiválec o objemu 2500ccm s výkonem 141kW. Pod autem jsou instalovány lyžiny z pevnostního duralu kryjící chladič, motor, převodovku. O chlazení se teď stará chladič z BMW M5 a elektrická sahara, původní vrtule na visko-spojce byla odstraněná. V polovině sezóny se však začne připravovat nový, jako základ mám nachystaný stejný motor, bude ale doplněný novými vačkami, šestiklapkovým sáním s airboxem a plně programovatelnou jednotkou.
videjka
http://youtu.be/LJ6w9iua_BE
http://youtu.be/PTKL1srhatw