Škoda Felicia 1,4 "Kit Car"
Napsal: 16 pro 2012, 16:11
Zdravím všechny členy, chci vám představit svojí závodničku Škodu felicii 1,4 "kit car"
Motor: Stavěn v MotorExcelu, základ Fábia 1,4 8V. snižovaný blok komprese 12:1, Upravená hlava, sání, rozdělovač, vačka a karburátor v ME. Odlehčený setrvačník a řemenice.
Výfuk: Svody 4-1 + 50mm výfuk (jeden průchozí tlumič)
Chlazení oleje:náporový chladič, Olej 10W-60 castrol
Předpokládaný výkon 100-110k a cca 145nm.
Palivo pouze 100oct Shell.
Komplet sladěno v Motor Excelu.
Kastle: Sada Kitcar laminát, Rok 1997 – zesílená, ale stará tvář. Vyndaný interiér, vevařená rozpěra zadních tlumičů na uchycení pásů, přední šroubovaná rozpěra.
V podlaze zesíleno místo na oka pro pásy, semiš volant, kratší řazení, hasící přístroj 2kg.
Řízení: mechanické servo z fel 1,3 (kratší)
Podvozek a nápravy: HP tréninková sada, prodloužená a vyztužená ramena pro odklon rejdového čepu,
odklony na zadní nápravě, vše uloženo v tvrdých silentblokách.
Brzdy: vpředu 260mm chlazené brzdy – pístek 60mm, v zdadu kotoučové brzdy VW.
Převodovka: krátká - synchronní v silném obalu, SP 4,86 3,4,5 kratší v-max cca 160km/h, olej TAF-X
Elektrika: možnost manuálního zapínání ventilátoru, ruční zapínání AC pumpy a zapalování, hlavní odpojovač.
Kola: AL kola 15“ na pneu Regal Racer 195/50






Motor: Stavěn v MotorExcelu, základ Fábia 1,4 8V. snižovaný blok komprese 12:1, Upravená hlava, sání, rozdělovač, vačka a karburátor v ME. Odlehčený setrvačník a řemenice.
Výfuk: Svody 4-1 + 50mm výfuk (jeden průchozí tlumič)
Chlazení oleje:náporový chladič, Olej 10W-60 castrol
Předpokládaný výkon 100-110k a cca 145nm.
Palivo pouze 100oct Shell.
Komplet sladěno v Motor Excelu.
Kastle: Sada Kitcar laminát, Rok 1997 – zesílená, ale stará tvář. Vyndaný interiér, vevařená rozpěra zadních tlumičů na uchycení pásů, přední šroubovaná rozpěra.
V podlaze zesíleno místo na oka pro pásy, semiš volant, kratší řazení, hasící přístroj 2kg.
Řízení: mechanické servo z fel 1,3 (kratší)
Podvozek a nápravy: HP tréninková sada, prodloužená a vyztužená ramena pro odklon rejdového čepu,
odklony na zadní nápravě, vše uloženo v tvrdých silentblokách.
Brzdy: vpředu 260mm chlazené brzdy – pístek 60mm, v zdadu kotoučové brzdy VW.
Převodovka: krátká - synchronní v silném obalu, SP 4,86 3,4,5 kratší v-max cca 160km/h, olej TAF-X
Elektrika: možnost manuálního zapínání ventilátoru, ruční zapínání AC pumpy a zapalování, hlavní odpojovač.
Kola: AL kola 15“ na pneu Regal Racer 195/50





