Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

lukky78
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 13
Registrován: 02 zář 2012, 10:12

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od lukky78 » 20 úno 2014, 13:59

Taky dávám do svého Sti 5W50 od Mobil a žádný problém nemám, je fakt, že to, ale nedrtím na okruzích:-).

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od Speedy » 20 úno 2014, 19:40

Myslim že i okruh by tenhle olej snesl v pohodě, ale na okruhu se svezu max jednou do roka, takze je to zanedbatelne....

po vymene oleje motor pekne utichnul, po uprave vejfuku decentně vyniknul zvuk boxera..... downpipe i katalyzátory jsem ale nechal sériové, potrubí 65mm, konec rozšíření na 80mm

Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

CaHY
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 31 bře 2013, 08:24

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od CaHY » 10 bře 2014, 22:32

Nadhera, litaj z toho mrchy?:D

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od Speedy » 11 bře 2014, 18:38

jen z vejfuku vykukujou.... takove male lisky :)

Aktualne je vozidlo v servisu
-těsnění hlav cossworth + rovnání
-silnější olejové čerpadlo cossworth (preventivní opatření)
-silnější palivové čerpadlo Walbro255 (preventivní opatření)
-rozvody contitech
-výměna hadice k turbu
-všechny ostatní těsnění
-výměna olejů v diffu a převodovce
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od Speedy » 12 bře 2014, 11:38

foto
-kované písty wossner jsou opravdu namontované, takže se jde na věc a doladí se vše ostatní.

foto z průběhu prací :)
Přílohy
20140311_165829.jpg
20140311_154246.jpg
20140311_154238.jpg
20140311_132056.jpg
20140311_131929.jpg
20140311_131924.jpg
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od Speedy » 12 bře 2014, 11:46

druhá část fotek
Přílohy
20140311_170714.jpg
20140311_175013.jpg
20140311_174957.jpg
20140311_165919.jpg
20140311_165907.jpg
tesneni.jpg
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3

Příspěvek od Speedy » 19 bře 2014, 20:51

Tak auto je momentalne u profíků, výměna všech těsnění, broušení a tlakování hlav, šrouby a těsnění dám cossworth, ventily zabrousit, a snad se bude jezdit bez dalších starostí
Přílohy
scot.jpg
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD

Příspěvek od Speedy » 11 dub 2014, 11:14

kompletace.... :)
Přílohy
6.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD

Příspěvek od Speedy » 11 dub 2014, 17:35

připraveno, složeno.

Lukáš a spol z BoxerAuto předvedli výbornou práci :)
Přílohy
DSCN2792.JPG
DSCN2790.JPG
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD

Příspěvek od Speedy » 26 črc 2014, 21:37

Tak po složení motoru najeto nějakých 1000km a vypadá to že vše funguje jak má.....

měl bych pár dotazů jak se posunout s výkonem rozumě dále...... max 350-380PS, víc asi nikdy nebude, a bylo by to i trochu zbytečný.... v rámci údržby a servisu s tím spojeného,...

1. Turbo - jaké použít , sériové je tuším IHI VF43, nahradit twinscroolem ze SpecC? + Downpipe
2. Výfuk - jaký průměr 60-76mm?
3. Kde naladit.... jestli Praha - Boxer auto kde mi dělali motor, komvet, M.Bím, Ladis (Ostrava)
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Odpovědět