Fiat 127 mk II (druha generace)
Prezdivka:
Luigy Paffoni
Motor:
puvodni 903 ccm 27 kw OHV I4
aktualne 903 ccm 33 kw OHC I4
pracuje se na 1050 ccm cca 80 kw OHC I4
prevodovka: 5q
brzdy: seriove nechlazene 223 mm se trmeny z Una 1,5
podvozek: tlumice obycejne funkcni, vepredu vinute pruziny a zadni nejake divne listove.
Tady je na zacatku...






Tak sme zase o krok dale:)
auticko je zbrousene

odstrojene

z casti uz i vykitovane


a diky Milanovy a Skurymu uz jsou kapoty v laku:)


Nekdy v tuto dobu sem privezl posilovac brzd (prednich) a nejake kravinky ze sporta
Na ceste k Cervovy:) (mechanik)


U Cerva:)



Motor 1050 ccm 37 kw na kterem se ted prave pracuje.


aktualizace

Koupe kol, uplne nahodou sem na ne narazil na vrakovisti Oplu kdyz sem schanel zadni kotouce na Nexii.


vim je to krive

Prvni cast laku...




Tady s ex Hradovo Trabim...


potrebuju kvuli zavodum vice sad kol...
jsou to ATSka vyrabena pro Volvo ET 42:(
tak sme s Balim trochu vykuchali Fiata:) sem celkem spokojenej v podlaze neni zadna dira ktera by tam byt nemela, jen 2 x 3 odtokovky. Bohuzel, zadni blatniky jsou na tom hure, ale nic velkeho...


Sedacky, zatim jen v zadu...

Bali :



Hondzik laknul trmeny... Aneb jak padlo Nejsou to trmeny na Tuning Cup ale na Rally




Potreboval sem sirsi kola kvuli slicks

Takze aktualizace co nejdrive ale ted zrovna nestiham...

Jinak momentalne se budou sundavat napravy, menit ramena, silent bloky, prevodovka, davat ram, folie na zadni okna aby ten ram na prvni pohled nebyl videt, sundavat narazniky, davat pridavnaky 2 x mlha + 4 x dalka. atd.
Cil vozu je trapit silnejsi auta a Hondy
