tak se budu snažit odpovědět položené dotazy
- auto bude jen na rallye,na okruh nebo něco jinýho to nebude mít podvozkově ani výkonově
- překopávání bylo relativně v pohodě (co se týče rezu atd.) jelikož to bylo auto vytažený v Českých Budějovicích z garáže,mělo najeto 70 tisic a v zimě to nebylo nikdy venku,takže hromada ušetřený práce
tak a ted ten motor:
- základ klasickej blok 130,hlava pětikanál ,velký ventily ,tvrdý sedla,tvrdý pružiny,velké kanály,upravený spalovací prostor (celý se to přebrušuje z nový stopětkový hlavy)
-tvrdá klika a ojnice,odlehčený setrvák a řemenice
- písty Fa 136 (T čka jsme zavrhli z duvodu malý životnosti a v podstatě nulovýho přínosu)
-vačka 304/300
-olej chladič
-karbec weber 40 DCOE se sanim přes hlavu
-výfuk svody 3 do 1,příčnej tlumič
kolik to bude mít výkonově se zjistí až se odbrzdí,ale někam na hranici 90 koní by se to mohlo dostat
ted k brzdám:
- dva nezávislé brzdové válečky Girling propojený vahadlem
- přední kotouče Brembo větraný průměr 247,čtyřpístkový třmen
- zadní kotouče,převlečný dle homologace,průměr 260 ,čtyřpístky,dva provozní brzda,dva ruční hydraulicka
jinak všechny rozvody jsou tahaný vnitřkem,okna budou zasklený makrolonem tl.5 mm,nádrž v kufru s benzinovou pumpou Facet
převodovka je 5 kvalt skládaný,zatím se stálým převodem 4,22,máme na ozkoušení i jednu se sp 4,5 a špérou,ale finální rozhodnutí padne až podle toho jakse to bude chovat
celý auto je stavěný podle řádu a předpisů pro pohár ČR v rally ,takže v budoucnu bysme to chtěli postavit na sportovní průkaz