Auto je z roku 88 a ještě je od základu sportovně naladěné, takže už má mnoho zasebou.
Motor zatím základ: 1.6 turbo, CVH, 8v, Turbo vodou chlazené Garett T3 s mezychladičem, mechanické vstřikování KE-jetronic.
Brzdy: předek jednopístkové třmeny, kotouče 220mm. Zadek bubny.
Parametry: 132 kobyl, krouták 180NM, váha 950kg
Převodovka se samosvorným diferenciálem.
Po tomto autě jsem toužil už dlouho, ale najít nějakej slušnej kousek je nadlickej ůkol. Ale nakonec se povedlAle bohužel jsou na něm známky amatérského tuzingu, nemužu si pomoct, upravený auta mám rád, ale ničit auto který má už od základu krásné linie a kterých je ještě tak málo mi přijde blbost, když už tak na nějaké 1,4 nebo 1,8d s tím at si každej dělá co chce.
Když jsem auto koupil tak turbo vůbec netahalo, po pár dních jsem zjistil že byl vadnej rozdělovač.
Po víměně rozdělovačře jsem nechápal jak auto jede a co vše dokáže. Pro auto nebyl problém do kopce na asfaltce vyhrabat celej kopec na třetí rychlostní stupen a jen těžko se hledala konkurence.
Ale po čase ježděníá jsem zjistil spousty dalších závad např. máx. rychlost jen 190 do 190 motor táhnul jak zpraku a jak padla 190 tak byl konec. Po čase třeba když jsem jel na pětku tak se to auto dusilo už furt.
Tak jsem se rozhodl že auto zrenovuji, upravím výkon, podvozek a všechny tyto blbosti

pár foteček:





















