Lada 1600 RS

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Lada 1600 RS

Příspěvek od Atex » 21 črc 2008, 21:35

Zdravím vás, byl jsem někým vyzván o účast na vašem foru, jak tak koukám na vaše vozy tak ja jsem pořád ještě v trochu jiné dimenzi :-) Nicméně seznamte se s mým ruským strojem:

značka - VAZ
model - 2106
typ - sedan
rok výroby - 1978
motor - 1600 OHC
výkon - ???
zrychlení 0 až 100km/h - 10s

Motor - Komplet přetěsněný, zvětšené a vyleštěné kanálky a sací potrubí, hlava VAZ2101 snížená o 1,5mm, ostrá vačka 296/296, rally svody + 50mm výfukový systém pro závodní motory VFTS Janó-Dob, kit sání, filtr konus, otevřený oddech klikovky, zgenerálkovaný a přetryskovaný karburátor Weber, lamela, přitlačák a ložisko SACHS, elektronické bezkontaktní zapalování, diferenciál 4,3:1

Exteriér - Zbaveno nárazníků, zavařené přední a zadní čelo, přední maska plastová, upravená, částečně zbaveno chromu, černé folie na oknech, síťka vzadu, přední paraboly hlavní a přídavne ze škody 105, žárovky Blue-Xenon, krystalová zadní světla, stroboskopy multifunkční Type-R, LED neony na podvozku na DO multifunkční, centrál s alarmem Portman - otřesová a dveřní čidla

Interiér - černé kobercové tapecy na dveřích, sportovní sedačky Autostyle + tříbodové pásy.

Podvozek - Sníženo o cca 4cm (zkrácené pružiny), vzadu gumy přes dva závity, duralové distanční podložky Revilotuning 20mm vepředu, 25mm vzadu, brzdy origo po GO, Alu kola ArtecWheels 15x7, pneu Michelin Pilot Primacy 195/50 R15

Sem tam si zajedu na nějaké ty měřené sprinty, časy: 1/8mile pod 11sec, 1/4mile 17s.

Aktuálně odstraněny strobáče, neony, přídavné dálkové, váhu vozu s vybavou jsem snížil na 900kg, kola jsou fuč, místo nich na zakázku dělané plecháče 7x13', kotouče Brembo, ale už mám objednané nové od firmy Master sport, racingové vrtané a drážkované+destičky, no tak jsem zvědav.. ..
Naposledy upravil(a) Atex dne 21 črc 2008, 21:50, celkem upraveno 1 x.

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Atex » 21 črc 2008, 21:37

az zjistim jak se pridavaji fotky, hned aktualizuji :-D

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Speedy » 22 črc 2008, 11:17

Fotky se pridavaji tak ze kdyz das odpovedet (NE rychla odpoved ale ta vlevo) Tak pod okenkem mas "Priloha" pak das prochazet, prilozit soubor a je hotovo...
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Atex » 22 črc 2008, 12:19

DSC00051.JPG
310520086149.jpg
DSC00050.JPG
DSC00056.JPG
PIC_0390.JPG
PIC_0389.JPG

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Atex » 01 srp 2008, 08:49

takze nejnovejsi fota uz konecne s novyma kolama:
310720086681.jpg
310720086678.jpg

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Speedy » 01 srp 2008, 09:39

Co je to za kola? Plecháče? Ale šířku mají dobrou ;) určitě vlastnostni budou na lepší úrovni
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od ciky » 01 srp 2008, 09:43

moc pěknej kousek už se jich moc nevidí..fakr moc hezkééé...jinak kola jsou prolisy
viva´la QUATTRO

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Atex » 01 srp 2008, 09:49

kola nejsou prolisy, jsou rozsirene ven, 2x7J 13 a 2x6J 13

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od ciky » 01 srp 2008, 11:08

tak se omlouvám za nepřesnost =)
viva´la QUATTRO

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Re: Lada 1600 RS

Příspěvek od Atex » 12 srp 2008, 20:01

tak uz mam nejake videjka na netu, ale jen ze sprintu

http://www.youtube.com/watch?v=kuEYs5rKd-o - Lada 21073 1700i 90hp serie
http://www.youtube.com/watch?v=YvUBghEvrF8 - Octavia TDi 96kw serie

Moc toho neni videt ale s tim zigulikem sem jel tak na pul plynu a s oktavkou no.. takhle, kdybych tam mel uz to ocekavane benzinove cerpadlo tak mu taky ujedu, jelikoz delam veci postupne, je tam jeste klasicka "AC pumba" na bloku, coz je problemova zalezitost u prekopanych motoru.

Jinak pro zajimavost, ted jsem zjistoval informace ohledne klasicke benzinove, membranove pumpy.. (nikoho z vas se to asi netyka, ale teorie neni nikdy dost), zjistil jsem ze pri opetovnem vysokem zahrivani motoru se pumpa pripevnena k bloku motoru, kterou deli jen dvojice 0,3mm tesneni, zacne nadmerne zahrivat. Samozdrejmne se zacne take zahrivat benzin v pumpe, ten dosahne takove teploty ze se zacne pomerne rychle vyparovat. Tim padem pumpa nestiha tlacit benzin do karburatoru, motor vycucne plovakovou komoru drive nez ji staci pumpa opet doplnit. Docela zajimava vec, slysel jsem ze u TAZ 1503 to byla docela bezna vec pro to furt nejelo :-D

Odpovědět