
značka - VAZ
model - 2106
typ - sedan
rok výroby - 1978
motor - 1600 OHC
výkon - ???
zrychlení 0 až 100km/h - 10s
Motor - Komplet přetěsněný, zvětšené a vyleštěné kanálky a sací potrubí, hlava VAZ2101 snížená o 1,5mm, ostrá vačka 296/296, rally svody + 50mm výfukový systém pro závodní motory VFTS Janó-Dob, kit sání, filtr konus, otevřený oddech klikovky, zgenerálkovaný a přetryskovaný karburátor Weber, lamela, přitlačák a ložisko SACHS, elektronické bezkontaktní zapalování, diferenciál 4,3:1
Exteriér - Zbaveno nárazníků, zavařené přední a zadní čelo, přední maska plastová, upravená, částečně zbaveno chromu, černé folie na oknech, síťka vzadu, přední paraboly hlavní a přídavne ze škody 105, žárovky Blue-Xenon, krystalová zadní světla, stroboskopy multifunkční Type-R, LED neony na podvozku na DO multifunkční, centrál s alarmem Portman - otřesová a dveřní čidla
Interiér - černé kobercové tapecy na dveřích, sportovní sedačky Autostyle + tříbodové pásy.
Podvozek - Sníženo o cca 4cm (zkrácené pružiny), vzadu gumy přes dva závity, duralové distanční podložky Revilotuning 20mm vepředu, 25mm vzadu, brzdy origo po GO, Alu kola ArtecWheels 15x7, pneu Michelin Pilot Primacy 195/50 R15
Sem tam si zajedu na nějaké ty měřené sprinty, časy: 1/8mile pod 11sec, 1/4mile 17s.
Aktuálně odstraněny strobáče, neony, přídavné dálkové, váhu vozu s vybavou jsem snížil na 900kg, kola jsou fuč, místo nich na zakázku dělané plecháče 7x13', kotouče Brembo, ale už mám objednané nové od firmy Master sport, racingové vrtané a drážkované+destičky, no tak jsem zvědav.. ..