Stránka 1 z 3
Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 15 zář 2008, 21:33
od TomGTI
Zde bych vám chtěl představit našeho druhého Peugeota 205 16V MAXI.Auto je postaveno do skupiny E1-volná formule, z autem zatím jezdíme pouze závody do vrchu a slalom ale do budoucna se auto určitě objeví i na jiných závodech.Podoba auta ještě není konečná,je potřeba zapracovat na vzhledu auta a celkovém doladění detailů.Jelikož se ale jedná o závodní auta tak je na prvním místě technika a funkčnost.
Takto se auto postupně proměňovalo.
Takhle vypadalo na začátku:
EVO 1-v této podobě se odjezdila první sezóna slalomů a vrchů
EVO 2-na další sezonu se auto hodně proměnilo,jelikož již trošičku ztrácelo na ostatní závodní auta v naší kategorii,neboť jsme pořád zachovávali ideu amatérských závodů a jezdily na závody po vlastní ose a nemohli si dovolit velké úpravy auta např.po vzhledové stránce.Takže se v autě objevil nový motor,ochranný rám a auto se odlehčilo a doplnilo se nezbytnými doplňky podle tech.předpisů.S touto verzí auta se odjezdila další sezona vrchů a nějáký slalom.
EVO 3-Na tuto sezónu se auto opět změnilo k nepoznání,proběhlo kompletní rozšíření,plech nahradil laminát.Toto je zatím aktuální podoba auta dnes.A takhle to šlo.
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 15 zář 2008, 21:44
od TomGTI
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 16 zář 2008, 08:37
od ciky
NÁDHERA......co víc dodat...Ať se daří při závodech

Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 16 zář 2008, 11:13
od Atex
tomu rikam frajer

smekaaam!
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 16 zář 2008, 13:56
od Pospa
krasaveček no:)
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 16 zář 2008, 19:07
od TomGTI
Ještě nějáké tech.údaje
Peugeot 205 16V MAXI
Motor-1905ccm 16V,motor upraven na karburátory WEBER,lehký setrvačník,výfuk sk.A,upravená hlava,lehká řemenice,uložení motoru a převodovky sk.A
Podvozek-kompletně nastavitelný výškově i tuhostně,upravené uložení,nastavitelné odklony na přední nápravě
Převodovka-5 stupňová,samosvorný diferenciál Quaife,kratší stálý převod,zkrácené dráhy řazení
Brzdy-regulátor brzdného tlaku TILTON,opancéřované brzdové hadice Goodridge
Kola-15" hliníkové Speedline,EXIP
Pneumatiky-SILVERSTONE,Pirelli P ZERO,AVON
Karoserie-Laminátový body kit MAXI by MK-RACING,laminátové kapoty a krytí světel,okna nahrazena Makrolonem
Interiér-Rám dle homologace FIA,sedačka BIMARCO Expert ,šestibodové pásy SECURON(vše homologace FIA),hasicí přístroj OMP 2Kg,závodní bezpečnostní nádrž,volant TAZIO
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 11 říj 2008, 20:12
od TomGTI
Takže je za námi další velice vydařený závodní víkend.6.-7.9.2008 se na Malé Bystřici uskutečnil další závod prestižního seriálu závodů do vrchu BERG-TROPHY 2008.Po prvním Sobotním tréninku zavládlo velké zklamání kdy motor nefungoval a úplně ztratil výkon.Před tréningovou jízdou následovala rychlá kontrola co se z motorem děje.Po drobných úpravách začal motor opět fungovat a já se mohl soustředit jen na svou jízdu.Druhý trénink jsem již odjel v plném tempu a vylepšil čas ještě o 2 vteřiny oproti minulému závodu na této trati.Takže v Sobotu jsem šel spát z velice dobrým pocitem že auto funguje a já taky.Již v Nedělním tréninku jsem ještě o 1 vteřinu zrychlil,byl jsem nadšený z auta i z časů které si mi dařilo neustále vylepšovat a držet plné tempo již od začátku.Průběžně jsem byl po první závodní jízdě třetí a měl velikou radost ovšem nemohl jsem přestat myslet na motor a jen doufat že vydží až do konce.Druhou závodní jízdu jsem chtěl ještě zrychlit ovšem v půlce kopce vypověděl službu motor a tak tak jsem se doplazil do cíle,zklamaný čekal v cíli a čekal na čas který rozhodne jestli se udržím na třetím místě nebo si odnesu bramboru.Naštětstí jsem měl tak velký náskok na jezdce za mnou že mi i tento nepříjemný výpadek zajistil třetí místo.Tento seriál je nejprestižnější v ČR v "Hobby" závodech do vrchu a tento výsledek považuji za můj dosavadní největší úspěch,neboť konkurence je obrovská a závod se vyhrává až za cílovou čárou,nikdo nemá dopředu nic jisté,to jsem poznal o tomto víkendu i já.

Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 11 říj 2008, 20:38
od TomGTI
Konečně taky dorazilo křídlo z Francie které je homologované do třídy F2000.Tato třída je hojně zastoupena právě Peugeoty 205 Maxi různých tvarů a specifikací ale všechno jsou to auta na špičkové úrovni ala Kit-Car,původní jsou na tom jen světla.
Zkouška na autě.
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 25 pro 2008, 13:45
od TomGTI
Takže popojedem.Přecházíme z karburátorů na vstřikování a to s plně programovatelnou jednotkou KMS Management ECU MP25.Od této chvíle bude motor již výhradně pod naší kontrolou a je možný již jakýkoliv upgrade např. na ostré vačky,kované písty z vysokou kompresí,čtyřklapkové sání a další úpravy kde se již zcela přesně doladí přispůsobím map motoru nové díly pro maximální využití výkonu.Takže notebook do auta bude již nutností

.Dále na auto půjde nový podvozek Coilover od AVO který je již také objednán.Jednotka by měla dorazit po svátcích,po tom se bude rozhodovat co dál jestli jít do čtyřklapky nebo jednu velkou klapku a postavit závodní motor z kovanými písty.
Re: Peugeot 205 16V MAXI
Napsal: 05 led 2009, 23:39
od TomGTI
Takže dorazil první ježíšek na auto.Špičkový podvozek z Anglie AVO,na kterém lze lehce měnit tuhost a výšku vozu a tím i charakteristiku celého vozu a je možno rychle reagovat na změnu počasí.Přední jsou plynule nastavitelné,zadní mají 15 možností nastavení.Dále se čeká na jednotku KMS která je objednaná a stále vybíráme klapkové tělesa a příslušné komponenty s tímto spojené,jako palivovou pumpu,vstřikovače,trumpety a další náležitosti.