
Foto když sem ji přivezl:
před zimou sem chtel udělat zespodu nastřika rapaťákem,aby nerezla + opravu lemů,ale po sundání tapecirů vevnitř a hlavně zadního nárazníku sem se skoro sesypal,tak sem musel vymenit prdel a vyvari podlahu
Když už byla kastle zdravá začaly se moji hlavě dit nějaky plany na zbytek,začal sem dělat komplet bodykit celyho auta.hodil sem podvozek se sniženim 60/60,kola 9x16" a začal podle toho stavět kastli.Vyřezal sem původní lemy a z plechu vyklepal novy s cca 10cm rozřižením na každé straně,zavařil střešní žlábky,antenu,boční krytky plastovy diky kterym zatikalo,nakonec sem zavařil i kliky a otvirani kufru.

Pak sem začal laminovat,zadní nárazník a prahy sem přilaminoval ke zbytku kastle,aby auto bylo jako jeden celek,přední nárazník jsem nechal odmontovatelný,kvůli případným opravám. Věřím že názory na tenhle styl asi budou různorodé,ale vzhledem k velikosti a provedení blatníků a celého bodykitu nebyla jiná volba(resp. jednodušší a levnější),navíc se mi to líbí což je snad hlavní....skoro pro všechny

dál sem odstranil zadní stěrač a zahladil místo po něm(stejně sem ho nepoužíval),koupil novy zrcátka,nakuchal do nich elektrické ovládání z původních a přilepil a přilaminoval je napevno ke kastli,kvuli celistvosti,vím bláznovství...

Pak se hodně kitovalo sříkal plnič a základovka,no a ted je auto na laku,takhe to vypadalo kdyz sem ji odvazel(lakovat doam bilou perleť nehodlam)

no jinak ted je doma jeste motor z cali c20LET,kterej bych ,jinka v plánu je předělání brzd,generálka podvozku,montáž IC,Blowoff a olejovyho chladiče,jinych silembloku a všechny věci kolem
