Peugeot 406 coupé V6
Napsal: 22 kvě 2008, 17:51
Peugeot 406coupé V6 http://www.406.nolimit.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto bylo koupeno starší v origo stavu 3.0 V6 140kw
Kola: lehké 9kg RSL ADR style 7,5x18" ET 42 s duralovými podložkami se změnou rozteče (35mm). Pneu 225/40 SP9000 Dunlop, štefty kol 12x1,5 + duralové matice
Podvozek: D2 RACING duralový plně nastavitelný včetně odklonů s možností volby tuhosti pružin dle použití.
Brzdy: originál. 4.pístkové BREMBO/ATE s kotouči 305 /290mm (v řešení jsou plovoucí kotouče a 4.píst. brzdiče na všech kolech)
Interiér: volant Drift SPW 350mm s prolisem 85mm, závodní otáčkoměr AUTOMETER s nastavením signalizace přeřazení, zkrácené dráhy řazení H o 50%
Výfuk: koncový tlumič MEGAN-RACING vstup 2,5"
Motor: výměna škrtící klapy série 63mm za BBK RACING 75mm a následná úprava sacího hrdla,závodní filtr, spojky a sací potrubí HPS 3,5" (90mm),
zapalovací svíčky NGK-IRIDIUM, zapalovací kabely X-TUNE -RACING 10,2mm,
regulátor tlaku paliva AEROMOTIVE AN6,chip pro IRC senzor,odlehčené duralové řemenice kliky,alt. a serva, duralové uzávěry hrdla oleje a nádobky serva,nový alternátor a startér,úprava rozpěrné tyče tlumičů-odlehčení, tlumič náklonu motoru,externí olejový chladič+umístění olej. filtru mimo blok motoru,
tepelný štít + protitepelná izolace sacího traktu Thermo-Tec
Co zbylo (odstraněno):kryty rozvodů, plastový box ECU, aku. baterie a kryt motoru, komplet ABS, hadice a ventil pro odsávání olej. par, oka pro vytažení motoru, různé příchytky, držáky, hadičky, aj......
Auto bylo koupeno starší v origo stavu 3.0 V6 140kw
Kola: lehké 9kg RSL ADR style 7,5x18" ET 42 s duralovými podložkami se změnou rozteče (35mm). Pneu 225/40 SP9000 Dunlop, štefty kol 12x1,5 + duralové matice
Podvozek: D2 RACING duralový plně nastavitelný včetně odklonů s možností volby tuhosti pružin dle použití.
Brzdy: originál. 4.pístkové BREMBO/ATE s kotouči 305 /290mm (v řešení jsou plovoucí kotouče a 4.píst. brzdiče na všech kolech)
Interiér: volant Drift SPW 350mm s prolisem 85mm, závodní otáčkoměr AUTOMETER s nastavením signalizace přeřazení, zkrácené dráhy řazení H o 50%
Výfuk: koncový tlumič MEGAN-RACING vstup 2,5"
Motor: výměna škrtící klapy série 63mm za BBK RACING 75mm a následná úprava sacího hrdla,závodní filtr, spojky a sací potrubí HPS 3,5" (90mm),
zapalovací svíčky NGK-IRIDIUM, zapalovací kabely X-TUNE -RACING 10,2mm,
regulátor tlaku paliva AEROMOTIVE AN6,chip pro IRC senzor,odlehčené duralové řemenice kliky,alt. a serva, duralové uzávěry hrdla oleje a nádobky serva,nový alternátor a startér,úprava rozpěrné tyče tlumičů-odlehčení, tlumič náklonu motoru,externí olejový chladič+umístění olej. filtru mimo blok motoru,
tepelný štít + protitepelná izolace sacího traktu Thermo-Tec
Co zbylo (odstraněno):kryty rozvodů, plastový box ECU, aku. baterie a kryt motoru, komplet ABS, hadice a ventil pro odsávání olej. par, oka pro vytažení motoru, různé příchytky, držáky, hadičky, aj......