Kastle se jako zázrakem našla rychle a tak se mohlo začít skládat a montovat.po pár dnech a nocích byl na voze podvozek -volba padla na tuhostně stavitilné tlumiče koni a pira HR Přes zimu byl namontován také reg. tlaku pal. Foto jak stage II. vlastně vypadá: Podvozek: Kvůli rychloprůchozímu výfuku je vzadu na obyč. jízdu udělaný příčný výfuk, auto s ním je neskutečně líný

Po předchozí zkušenosti hned co nejdřív to půjde nechám na voze udělat antikorozní nástřik.Sice to bude cca 5 kg navíc, ale u suzuki to má smysl

Zkusím shrnout ůpravy, které na voze jsou:
Motor jako takový je série: 1298 ccm 16 ventil 4bod. vstřik (fullgroup)
upraveno:
-sání studeného vzduchu
-vzduch. filtr Fujita
-převrtaná váha vzduchu (stěna má míň jak 1mm)
-velká škrť. klapka (60mm) origo tuším 45
-vstřikovače čištěny v ultrazvokové lázni
-reg. tlaku paliva
-výfukové svody omotané termopáskou
-rychloprůchozí výfuk
-závodní Áčková řídící jednotka (omezovač 9200 ot./min)
na voze se stále pracuje další foto dodám v průběhu sezony, nejbližší změna jsou kola...