Suzuki Swift GTi stage II.
Napsal: 01 bře 2009, 18:55
Minulou sezónu jsem slavně představoval svého prvního swiště, v plánu bylo spousta úprav, které se opravdu později uskutečnily, vůz se ukázal jako velice rychlý ale už ne tak spolehlivý.Mouchy se pomalu odstraňovaly a auto se stávalo perfektním nářadím jak pro zábavu tak na sprinty.
Kastle se jako zázrakem našla rychle a tak se mohlo začít skládat a montovat.po pár dnech a nocích byl na voze podvozek -volba padla na tuhostně stavitilné tlumiče koni a pira HR Přes zimu byl namontován také reg. tlaku pal. Foto jak stage II. vlastně vypadá: Podvozek: Kvůli rychloprůchozímu výfuku je vzadu na obyč. jízdu udělaný příčný výfuk, auto s ním je neskutečně líný
Do začátku sezony 2009 mi ještě zbývá sehnat obutí, nalakovat kapotu a odlehčit auto o interiér.
Po předchozí zkušenosti hned co nejdřív to půjde nechám na voze udělat antikorozní nástřik.Sice to bude cca 5 kg navíc, ale u suzuki to má smysl
Zkusím shrnout ůpravy, které na voze jsou:
Motor jako takový je série: 1298 ccm 16 ventil 4bod. vstřik (fullgroup)
upraveno:
-sání studeného vzduchu
-vzduch. filtr Fujita
-převrtaná váha vzduchu (stěna má míň jak 1mm)
-velká škrť. klapka (60mm) origo tuším 45
-vstřikovače čištěny v ultrazvokové lázni
-reg. tlaku paliva
-výfukové svody omotané termopáskou
-rychloprůchozí výfuk
-závodní Áčková řídící jednotka (omezovač 9200 ot./min)
na voze se stále pracuje další foto dodám v průběhu sezony, nejbližší změna jsou kola...
Protože nechci zůstat jen u sprintů, přes zimu jsem pořídil podvozek.Jenomže po pár šikovných tazích flexou jsem zjistil, že auto je v katastrofálním stavu co se kastle týče.Zdravý rozum říkal, že auto nemá smysl dále udržovat při životě.Hlavou se mi chvíly honily myšlenky vykašlat se na celé suzuki a pořídit nějaký civil... Kdo se ale někdy v suze vezl uzná že suza je kult.Po vystřízlivění z pesimizmu jsem se rozhodl pokračovat...Kastle se jako zázrakem našla rychle a tak se mohlo začít skládat a montovat.po pár dnech a nocích byl na voze podvozek -volba padla na tuhostně stavitilné tlumiče koni a pira HR Přes zimu byl namontován také reg. tlaku pal. Foto jak stage II. vlastně vypadá: Podvozek: Kvůli rychloprůchozímu výfuku je vzadu na obyč. jízdu udělaný příčný výfuk, auto s ním je neskutečně líný

Po předchozí zkušenosti hned co nejdřív to půjde nechám na voze udělat antikorozní nástřik.Sice to bude cca 5 kg navíc, ale u suzuki to má smysl

Zkusím shrnout ůpravy, které na voze jsou:
Motor jako takový je série: 1298 ccm 16 ventil 4bod. vstřik (fullgroup)
upraveno:
-sání studeného vzduchu
-vzduch. filtr Fujita
-převrtaná váha vzduchu (stěna má míň jak 1mm)
-velká škrť. klapka (60mm) origo tuším 45
-vstřikovače čištěny v ultrazvokové lázni
-reg. tlaku paliva
-výfukové svody omotané termopáskou
-rychloprůchozí výfuk
-závodní Áčková řídící jednotka (omezovač 9200 ot./min)
na voze se stále pracuje další foto dodám v průběhu sezony, nejbližší změna jsou kola...