Po ztrátě bývalé Sierrky jsem tři měsíce hledal, přemejšlel co a jak dál, chtěl jsem zase zadokolku, sierru jsem zavrhnul s tím, že bych jen srovnával s tou minulou a prostě dvakrát do téže řeky nevstoupíš atd. Pak kamarádka klepla své drahé polovičce sierru a bylo jasno, už putovala ke mě...
Lehká data: Sedan rv 92, výbava CLX, 2,0 DOHC 88kw, no ABS, tudíž mikro brzdy 240mm/ buben
Momentálně je ve stavu Bebí: lehké šrámy, neslícováno, absentující pravej předek a prostě milion věcí co se musí napravit.
Představa je vcelku jasná, měl jsem už určité plány s bývalou Sejří, tady můžu jít cestou menších kompromisů, protože funkci auta na ježdění "plní" jiný auto.
Takže plány
Interiér:
2 skořepiny, 4bod pásy , moje milované OMP na postu volantu , zadní sedačky zachovány, Jamex platle na pedály. Přibude pár budíků na kontrolu motoru. Jinak pár věcí se s námi rozloučí- Zadní okna makrolon napevno , tudíž vzadu si asi větrat nebudem, koberce odtučníme, tlumícím materiálům dáme zbohem, rozloučíme se se šíbrem , když bude vyhřívat přední okno, půjde pryč asi i topení. Z prvků zhýralého luxusu zůstane loketka ( potřebuju někam schovat expanzku ruční brzdy a regulátor tlaku) ele okna a centrál... Celý interíér ladím do mojí pohřební barvy.
Exteriér:
serie, jen přijde o zámky, lišty na dveřích, kapoty a přední blatníky nahradí lamino/kevlar. Nárazníky možná trochu poškádlím, nicméně velmi decent, ala cosie maska, trošku si chci pohrát s přední optikou. Kola límcová leštěná OZ 15", pokud se vlezou přes brzdy. Takže sierra u které by laik neměl poznat, že je něco špatně Wink Barva zůstane Smokestone, líbí se mi
Podvozek/Motor:
Zástavba motoru z esca RS2000 a rád bych jeho úpravy, ale záleží na financích.
Brzdy vpředu 280mm buď scorpio, nebo mondeo, vzad se postěhujou přední sierácké z ABS verze- 260mm vnitřně chlazeno + manuální regulátor tlaku na zadní nápravu + hydra ruka.
Celé auto na tvrdé PU silentbloky nebo uniball, podvozkové díly půjdou na bílo, ať si všichni klidně ťukají na hlavu. Prostě to tak chci a nebudu se o tom bavit.
Samosvorný dif, zadní stabl, nemine mi pár bodanců COčkem do kastle kvůli zpevnění.
Audio:
nula, nic. Budu poslouchat motor a zpívat si Je to těžký jako prase
Toť tak nahrubo vytyčeno vše, co mám v plánu, doufám, že se vše podaří
takhle to vypadalo po přivezení:





začalo se s vytrháváním, škrabáním tlumení, a zjišťováním co vše je v loji.
Postupně se scházejí věcičky...
podvozek- weitec -45mm + koni sport, brzdy ze Scorpia Cosworth kombi- tj 280mm předek, 260mm vnitřně chlazeno na zadku


nějaký drobný repas: Nápravnice, zadní brzdy...





maximální radost a potěšení... Bude se skvěle umírat

a trošku domácího kutění.... Kopyta


Finál... kevlar

takhle vypadá blatník, váha bude pod půl kilča, ještě se musí ořezat, ale to budu řešit až na autě...


Doufám že tu překousnou lidi bílou barvu na podvozku, nebude to leštěnka na TC, jen mi prostě bylo řečeno že se s bílým podvozkem nedá driftovat, tak je to tam z trucu...
