Suzuki Swift GTi by jaski (ex Aladin's car)
Napsal: 31 srp 2009, 15:58
Ahoj, rád bych tady představil i svého plechového miláčka. Jde o Suzuki Swift 1,3 GTi
jelikož jsem student, tak si nemůžu do auta dovolit nějak moc vrážet (kdyby někdo říkal že tamto je blbé, že to chce lepší a podobně
)
Koupil jsem ho 27. července 2008 v 7:54 ráno v Teplicích
Swištík byl v docela dobrém stavu co se týče karoserie - nebouraný, bohužel je promáčklina na kapotě a vpředu na střeše (myslím, že bývalý majitel sejmul zajíce), přední blatníky (lemy) chycené. Necelý měsíc před koupí měl měněny rozvody a olej v převodovce.
Po sundání plastových prahů mi karosář Roman (tímto jemu děkuji za PERFEKTNÍ práci na autě) nakonec měnil i prahy plechové (nebyly sice nejhorší, ale když už se s autěm dělá, tak pořádně)...
Aktuální úpravy: očesaný interiér, u řidiče 5-ti bodový 3" široký pás, u spolujezdce klasický 2" čtyřbod. Sportovní filtr, závodní svody+trubka od fa Nellospeed (pan Doupovec), tlumič 3A Racing (moc netlumí), závodní čip. Přitvrzené tlumiče (by FilipGTti), pružiny sportovní (-40mm). V garáži mi leží klapka ze SR20DE, tak přes zimu... Váha vzduchu vysoustružená na 49mm.
Moje vize: Nechat nalakovat celé auto do bíla, komplet odlehčit (komplet = co nejvíce
))- ideálně tak 620kg včetně rámu ), nějaká 13" nebo 14" LEHKÁ kola, závodní sedačka, podvozek KONI (jednou doufám Protlum) a v motoru co nejvíce konííí. Časem bych rád jezdil závody do vrchu
za pomoc děkuji: bráchovi Michalovi, kamarádovi Pavlovi, Romanovi, Michalovi a jeho otci, Filipovi
tady jedno video (na 15" slick gumách... auto bylo hodně líné)...
Jinak kdyby se našel jakýkoliv sponzor za reklamu na autě, tak budu jen a jen rád!!!
jelikož jsem student, tak si nemůžu do auta dovolit nějak moc vrážet (kdyby někdo říkal že tamto je blbé, že to chce lepší a podobně

Koupil jsem ho 27. července 2008 v 7:54 ráno v Teplicích
Swištík byl v docela dobrém stavu co se týče karoserie - nebouraný, bohužel je promáčklina na kapotě a vpředu na střeše (myslím, že bývalý majitel sejmul zajíce), přední blatníky (lemy) chycené. Necelý měsíc před koupí měl měněny rozvody a olej v převodovce.
Po sundání plastových prahů mi karosář Roman (tímto jemu děkuji za PERFEKTNÍ práci na autě) nakonec měnil i prahy plechové (nebyly sice nejhorší, ale když už se s autěm dělá, tak pořádně)...
Aktuální úpravy: očesaný interiér, u řidiče 5-ti bodový 3" široký pás, u spolujezdce klasický 2" čtyřbod. Sportovní filtr, závodní svody+trubka od fa Nellospeed (pan Doupovec), tlumič 3A Racing (moc netlumí), závodní čip. Přitvrzené tlumiče (by FilipGTti), pružiny sportovní (-40mm). V garáži mi leží klapka ze SR20DE, tak přes zimu... Váha vzduchu vysoustružená na 49mm.
Moje vize: Nechat nalakovat celé auto do bíla, komplet odlehčit (komplet = co nejvíce

za pomoc děkuji: bráchovi Michalovi, kamarádovi Pavlovi, Romanovi, Michalovi a jeho otci, Filipovi
tady jedno video (na 15" slick gumách... auto bylo hodně líné)...
Jinak kdyby se našel jakýkoliv sponzor za reklamu na autě, tak budu jen a jen rád!!!