Mno prodával se v buchlovicích u prahy... to auto mnělo asi takovou historii že jsem si jej našel v DE a chtěl jej ale než jsem měl prachy bylo pryč a apk jsem jej našel na TF v bazaru váca ho koupil a prodával ho tak jsem mu napsal že ho chci a teď už je u mne
motor je 1994ka 16V DOHC turbo
turbo garett T25 seriovej plnící tlak 7psi (0,4bar)
147Kw a 245nm
0-100km/h za 6s
převodovka má v prdeli lóže takže hučí a kviká a já nevím co navíc jsou v pr i výstupní ložiska na differáku takže je otázka času kdy se opotřebi diff až k smrti
zháním kratší origo je šíleně dlouhá... stálej převod nevím ale odstupňované toj e
1. 70km/k
2. 125km/h
3. 175km/h
4. 220km/h
5. zatím jen 250km/h a to v 5500ot tzn že ještě 1000ot k dobru a síla by byla
chci ze 620ky
1. 60km/h
2. cca105km/h
3. cca160km/h
4. cca190km/h
5. cca245km/h
tzn už to ssamo o sobě brutálně zvedne akceleraci
o víkendu punde cooler s 2x větší chladící plochou
boost controler tlak turba plánuju 0,8bar (dvojnásobek)
bov ten nahradí seriovej kterej už nemá ůplně cool membránu (umístění na sacím hausingu turba)
a pak mne bude čekat vejfuck
sání jsem kapituloval a koupil jen vložku KN